پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1398 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 70129

ساعت کار ادارات در کهگیلویه و بویراحمد کاهش یافت

بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از آلودگی با ویروس کرونا، ساعات کار اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز دهم اسفندماه تا بمدت یک هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۳ عصر خواهد بود.

صدای جنوب:

 آذر صفایی‌نیا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با صدور ابلاغیه‌ای به مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی این استان، ساعات کار ادارات در این استان را اعلان کرد.
بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از آلودگی با ویروس کرونا، ساعات کار اداری در استان کهگیلویه و بویراحمد از امروز دهم اسفندماه تا بمدت یک هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۳ عصر خواهد بود.
این کاهش ساعت کاری فقط مربوط به این هفته است و برای هفته‌های آتی، تصمیم گیری و به اطلاع مردم رسانده می‌شود.
تصمیم بر کاهش ساعت ادارات از سوی وزارت کشور به استاندار‌ها تفویض شده بود که متناسب با شرایط بهترین تصمیم گرفته شود.
طبق  بخش نامه وزارت کشور ساعات کار اداری برای کلیه سازمان ها، ادارات دولتی، بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، به استثنای مراکز درمانی، امدادی و خدماتی ساعت ۸ صبح الی ۱۳ تعیین شده است.
در این بخش نامه آمده است کارکنانی که به بیماری های زمینه ای مثل ناراحتی های قلبی، تنفسی، دیابت و .. دچار هستند تا پایان هفته تحت عنوان دور کاری در منزل بمانند و در صورت لزوم برای انجام امور اداری به محل کار مراجعه کنند.
بانوان شاغل باردار و دارای فرزند خرسدال و دبستانی که با شرایط تعطیلی مهد کودک و مدرسه مواجهه می باشند  به دلیل لزوم مراقبت های بهداشتی تا پایان هفته به صورت دور کاری در منزل بمانند به گونه ای که خدشه ای بر وظایف سازمان ایشان وارد نشود.
کلیه سازمان ها و ادارات دولتی و عمومی، ضد عفونی محیط های اداری را در اولویت قرار دهند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت