پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 اسفند 1398 ساعت 18:12:: شناسه خبر: 70637

ادامه اقدامات جهادی برای مقابله با کرونا/

چهارمین مرحله ضدعفونی سطح شهر دهدشت انجام شد

ادارات و نهادهای مختلف کهگیلویه در روزهای کرونایی پای کار هستند تا با تمام ظرفیت با این ویروس منحوس مقابله نمایند، اما در این بین نقش نیروی مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان، جهادکشاورزی و گروه های جهادی متمایز تر است….

صدای جنوب :

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، گفت: چهارمین مرحله ضدعفونی کردن سطح شهر دهدشت با همکاری بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر محمد طاهر طیب زادگان با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرایی کردن مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کهگیلویه و به منظور پیشگیری از شیوع ابتلاء به بیماری ناشی از کرونا ویروس، صبح امروز سطح شهر دهدشت اعم از معابر عمومی، کوچه ها، عابر بانک ها و دیگر نقاط حساس شهر با محلول آب ژاول و بوسیله دستگاههای سمپاش گندزدایی و ضدعفونی شد.

وی اظهار داشت: این مهم با همکاری مشترک بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه وبوسیله ۶دستگاه تراکتور و یک دستگاه ماشین آتش نشانی مجهز به دستگاههای سمپاش عملیاتی شده و همزمان در سایر نقاط شهرستان نیز همین موضوع با همکاری شهرداری ها و خانه های بهداشت در حال انجام می باشد.

بر پایه گزارش صدای جنوب، مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه نیز همگام با سایر ادرات در جهت ضد عفونی معایر عمومی و ادارات، کوچه ها و سایر نقاط مهم دهدشت را با استفاده از ظرفیت کشاورزان تراکتوردار اقدام نمود.

علی رضا نیکویی زاده سرپرست جهاد کشاورزی کهگیلویه گفت:تا ریشه کنی بیماری کرونا با نیروی مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه همکاری خواهیم کرد.

وی افزود:در تمامی بخش های کهگیلویه، مراکز و خانه های ترویج در ضدعفونی معابر وخیابان ها با شبکه بهداشت و درمان همکاری کرده و این همکاری ادامه خواهد داشت.

بر همین اساس، ادارات و نهادهای مختلف کهگیلویه از جمله ادارات خدمات رسان در روزهای کرونایی پای کار هستند تا با تمام ظرفیت با این ویروس منحوس مقابله نمایند، اما در این بین نقش نیروی مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان، جهادکشاورزی و گروه های جهادی متمایز تر است….

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت