پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1398 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 70867

توضیح رئیس مرکز جهاد کشاورزی چاروسا در خصوص انتشار یک خبر

رئیس مرکز جهاد کشاورزی چاروسا تجمع برخی از کشاورزان در مقابل این اداره در زمینه دریافت کود شیمیایی را بدون هماهنگی عنوان کرد و گفت:همراه با سایر ادارات این بخش،رعایت تمامی مصوبه های استانی و شهرستانی ستاد پیشگیری از کرونا در اولویت کاری ما می باشد.

صدای جنوب :

محمدقاسم کشاورزخوب در گفت‌وگو با خبرنگاران  در خصوص خبر تجمع مردم در جلوی جهاد کشاورزی چاروسا جهت دریافت کودشیمیایی در ایام بیماری کرونا عنوان کرد: بیش از ۲۵۰ عدد کیسه کودشیمایی در روزهای اخیر توسط عامل توزیع کود چاروسا خریداری شده بود که اواخر هفته گذشته به جهاد کشاورزی چاروسا اطلاع رسانی شد.

رئیس جهاد کشاورزی چاروسا بیان کرد:. با توجه یه اعلام بارندگی توسط هواشناسی و اینکه  برخی از کشاورزان هنوز کود سرک دریافت نکرده بودند،  روز پنج شنبه تنها به دهیاران و شوراها روستاها اطلاع رسانی شد و از آنها خواسته شد با هماهنگی عامل و با بازه زمانی مختلف و رعایت کامل تمام موارد بهداشتی به مرکز مراجعه و کود اختصاصی افراد روستا را شخصا دریافت نمایند.

وی افزود: پس از اینکه به دهیاران و شوراها اعلام شده بود و از قبل هم لیست تکمیل شد امروز صبح مشاهده کردیم تعداد زیادی ارباب رجوع جلوی جهاد کشاورزی مراجعه کردند و خواستار دریافت کود شدند و این در حالی است که از همان ابتدا درب جهادکشاورزی بسته و به کشاورزان توضیحات لازم داده شد.

کشاورز خوب عنوان کرد: کود مورد نظر از قبل توزیع و به دهیاران اطلاع رسانی شد و متاسفانه تجمع عده ای بدون علت بود و حتی بسیاری از آنها اعلام می کردند کودی که می خواهیم بگیریم برای تابستان سال آینده برای کشت برنج( علی رغم ممنوع بودن)است.

رئیس جهاد کشاورزی چاروسا با بیان اینکه از ابتدای فصل تا ۲۰ بهمن بیش از ۷هزار کیسه کود شیمیایی بین کشاورزان چاروسا توزیع شد خاطرنشان کرد:این مقدار کود بی سابقه و کشاورزان ما برخلاف گذشته هیچ گونه مشکل کود شیمیایی نداشتند..

وی با بیان اینکه مخالف تجمع افراد  بوده و همراه با دیگر ادارات در این بخش دستورات ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا را لحاظ می نماییم تاکید کرد: ما خواستار شعار در خانه بمانیم هستیم و باید برای این تجمع ها هم برنامه ریزی شود تا شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و شاید هم تعطیلی ادارات راهکار مناسبی باشد.

کشاورزخوب یادآور شد: از مجموعه ی همکارانم در سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه، شرکت خدمات حمایتی استان،عاملیت توزیع نهادهای شیمیای در بخش چاروسا و بالاخص همکاران پرتلاش و زحمتکش در مرکز قلعه رئیسی که به نحو مطلوب جهت تامین و توزیع به موقع کود شیمیایی برای محصولات تابستانه و پاییزه در سال زراعی ۹۸ نهایت همکاری را داشته اند  خالصانه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی از رسانه ها خواست قبل از انتشار هر خبری از صحت و سقم آن مطمئن تا در جامعه نگرانی بوجود نیاید..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت