پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 اسفند 1398 ساعت 22:12:: شناسه خبر: 71028

جزئیات دستگیری سارقین طلافروشی قلعه رئیسی در گفت و گو با سعید سعادت فر رئیس دادگستری چاروسا

 عصر روز اول بهمن ماه امسال بود که چند نفر به صورت ناشناس در خیابان اصلی شهر قلعه رئیسی اقدام به سرقت از طلا فروشی شهر قلعه رئیسی می‌کنند که سبب رعب بین مردم می شود؛ اما این مراجع قضایی و نیروهای انتظامی بودند که به مردم اطمینان دادند که دستگیر خواهند شد.

صدای جنوب:

 صبح امروز بود که رسانه‌ها از دستگیری سارقین خبر دادند.

سیدسعید سعادت فر در خصوص جزئیات این خبر گفت: پس از سرقت طلا فروشی در شهر قلعه رئیسی و با حضور در محل سرقت اطلاعات واثقی راکسب و از همان روز اول تمام تلاش را بکار بستیم تا بتوانیم مجرمان را دستگیر کنیم.

رئیس حوزه قضایی چاروسا اظهار داشت: در این سرقت یک نفر زخمی و بیش از ۳کیلو و نیم طلا به سرقت رفت که از همان ابتدا پرونده در دستور کار قرار گرفت.

رئیس دادگستری چاروسا یادآور شد: از روز اول سرقت با کمک مخبرین و اطلاعات محلی لازم را کسب کردیم و بیش از چندین نفر اطلاعاتی را به ما ارائه دادند.

وی با بیان اینکه با همکاری آگاهی استان در روزهای گذشته از طریق مختلف افراد سارق  مشخص شدند ادامه داد: در چند روز گذشته متوجه شدیم که سه نفر از سارقین در شهرستان بهبهان و سه نفر از آنها در شهرستان لنده هستند و بعد از ظهر همان روز نیابت به کارکنان آگاهی داده شد و نیابت به بهبهان و لنده نیز ارسال شد و همان روز خود جهت اطمینان بیشتر به بهبهان عزیمت کردم.

سعادت فر یادآور شد: طبق یک عملیات کاملا مشترک و هماهنگ دیروز(۲۵اسفند) در یک زمان مشخص اقدام به دستگیری ۶نفر از سارقین کردیم و با هماهنگی دادستان مرکز استان طی دستوری جهت اطلاعات کاملتر به آگاهی مرکز استان اعزام شدند.

وی با تقدیر از مدیرکل دادگستری، دادستان استان و فرمانده نیروی انتظامی و همه کسانی که در این زمینه همکاری داشتند عنوان کرد: همه کسانی که شاید به فکر سرقت هایی به این نحو باشند باید هوشیار باشند که زیر ذره بین دستگاه قضا هستند و مطئنا ما به شدت برخورد می کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت