پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 فروردین 1399 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 71363

آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان نگران کننده است

سخنگوی ستاد پیشگیری از بیماری کرونای دانشگاه علوم پزشکی گفت: متاسفانه بیماری وارد گروه‌های آسیب‌پذیر مانند سالمندان و افراد دچار نقص ایمنی شده است.

صدای جنوب:

محمدمهدی بانشی در خصوص وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگاران گفت: آمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ در استان روز به روز در حال افزایش است هر چند که نسبت به میانگین کشوری آمار پایینی داریم اما نگران کننده است و باید خیلی مراقب باشیم.

سخنگوی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه هر چه زمان می‌گذرد بیماری وارد گروه‌های آسیب‌پذیر مانند سالمندان و افراد دچار نقص ایمنی می‌شود به همین دلیل دو مورد فوتی داشتیم و حال چند نفر از بیماران مطلوب نیست که باید بیشتر مراقب عزیزانمان باشیم.

وی بیان کرد: بسیاری از افرادی که وضعیت خوبی ندارند کسانی بودند که  عزیزانشان از سایر استان‌ها به عنوان میهمان آمدند تا به پدربزرگ و پدر و مادر بزرگ سری بزنند اما بیماری را به این بزرگواران منتقل کردند. نمی‌ارزد که عزیزانمان را به خاطر  یک دید و بازدید به مرگ بکشانیم می‌توانیم اینترنتی و از طریق اپلیکیشن‌ها سال نو را به آنها تبریک بگویم.

این مسوول در خصوص افراد در انتظار جواب آزمایش کرونا گفت: در هر دو روز ۸۰ تا ۱۰۰ نمونه آزمایش ارسال می‌کنیم، ضمن اینکه برای راه‌اندازی آزمایشگاه شهر یاسوج مشکلات وجود دارد.

بانشی افزود: تجهیزات آزمایشگاه خارجی است و چون تحریم هستیم با تاخیر وارد می‌شود اما علی‌رغم این شرایط ریاست دانشگاه و تیم فنی نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند برخی اقدامات از حوزه ما خارج است اما اختلالی در کار و ارسال نمونه‌ها به آزمایشگاه‌ها ایجاد نمی‌کند.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت