پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 فروردین 1399 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 71379

بازدیـــــد معـــاون فرمـــــانـــــداری لنــــــــده از اکیپ غربالگری ورودی شهرستان و پلمپ مغازه های شهرستان لنده

بازدید معاون فرماندار وتعدادی از اعضای شورای سلامت شهرستان ازاکیپ غربالگری ورودی شهرستان ، بازار شهرلنده و پلمپ تعدادی از صنوفی که تاکنون همکاری نکرده وبصورت نیمه تعطیل فعالیت میکردند.

صدای جنوب

معاون فرمانداری لنده امروز دوم فروردین ماه سال ۹۹ در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان ، بخشدار موگرمون، نیروی انتظامی، شهرداری و رئیس اتاق اصناف شهرستان از بازار سطح شهر لنده و ایستگاه غربالگری در ورودی شهرستان بازدید و نسبت به پلمپ تعدادی از صنوف که تاکنون به صورت نیمه تعطیل فعالیت داشتند و با شورای سلامت همکاری نداشتند از جمله لوازم ساختمانی ها ، عکاسی ها ، تعمیرگاه لوازم خانگی ، تعمیرگاه ساعت ، کلوپی و غیره ….اقدام و برای صنوفی که اقلام مصرفی روزانه مردم را تامین میکنند نیز تذکرات و توصیه های بهداشتی و پیشگیرانه انجام گردید.

امین اله شفایی گفت :  ورودی شهرستان ازسمت بهمئی و کهگیلویه ایستگاه غربالگری گذاشته شدو شبانه روز با همکاری دستگاه‌های عضو وبسیجیان وجوانان بصورت سه شیفته کنترلها صورت میگیرد وازورودیهای غیربومی جلوگیری میشود .

وی در ادامه عنوان کرد : متاسفانه برخی همشهریانی که مقیم استانهای دیگر بودند به توصیه ها عمل نکرده وبرای تعطیلات نوروز به منطقه سفر میکنند که در موقع کنترل این دست از ورودیها بامقاومتهای زیادی از طرف این عزیزان روبروهستیم .

شفایی تصریح کرد : ازسمت شهرستان بهمئی بااستفاده از خاکریز ورودی به حوزه لنده مسدوداست و درسه راهی قیام نیز ایستگاه غربالگری با دستگاه تب سنج (کرونا) و توصیه های پیشگیرانه و بهداشتی فعال هست همچنین از لنده به کوه سیاه و حوزه چاروسا شهرستان کهگیلویه نیز مسدود است .

معاون فرمانداری لنده خطاب به مردم گفت : حقیقتا موضوعی که از مردم عزیز عاجزانه خواستاریم وبصورت روزانه ازطریق بلندگو نیز درسطح شهر اطلاع رسانی میکنیم وتاکنون همکاری نسبی داشتند ،عدم خروج از منزل جز در موارد ضروری است و تاکید به عدم سفر در چنین ایامی است بخصوص برای اقوام وبستگان همشهریان که از شهرهای دیگر به شهرستان ماسفرمیکنند .

شفایی در پایان این بازدید ضمن تبریک سال نو از اکیپ شبکه بهداشت ، جمعیت هلال احمر و همچنین بسیجیان عزیز تقدیر و تشکر کرد .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت