پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 فروردین 1399 ساعت 15:01:: شناسه خبر: 71561

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه عنوان کرد:

فعالیت صنوف ضروری تأمین مایحتاج مردم منوط به رعایت ضوابط بهداشتی است/گشت شبانه‌روزی برای کنترل تعطیلی بازار در دهدشت

گشت مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف روزانه برای نظارت بر تعطیلی صنوف و یا صنوف در حال خدمات دهی به مردم در حال برگزاری است.

صدای جنوب:

گشت مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف روزانه برای نظارت بر تعطیلی صنوف و یا صنوف در حال خدمات دهی به مردم در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه در این زمینه اظهار داشت: پیرو مصوبه شورای سلامت به منظور کنترل چرخه انتقال ویروس کرونا فعالیت کسبه تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

احمد حکیم گفت: از مجموع هفت هزار صنف در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده یکهزار و ۸۰۰ واحد صنفی مجاز به فعالیت هستند که برای این صنوف ضوابط و پروتکل بهداشتی تعریف شده است.

 

حکیم تصریح کرد: رعایت حداکثری بهداشت در واحدهای صنفی که اقلام ضروری و مایحتاج مردمی را عرضه می‌کنند ضروری است.

وی با بیان اینکه متصدیان این واحدها ملزم به رعایت اصول بهداشتی از قبیل پوشش دستکش و ماسک برای حفاظت هستند، از شهروندان خواست تخلفات را با سامانه ۱۹۰ واحد بهداشت محیط در میان بگذارند.

 

این مسؤول گفت: واحدهای فروش مرغ و ماهی حق قطعه‌سازی ندارند.

حکیم با بیان اینکه تشدید نظارت در دهدشت طی سه شیفت کاری و تا پاسی از شب ادامه دارد، اضافه کرد: اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و شهرداری در تعطیلی صنوف و کنترل فعالیت آنها نظارت دارند.

وی با اشاره به همکاری کسبه در تعطیلی بازار و کمک به کنترل شیوع کرونا گفت: بیشتر واحدها برای سلامتی خود و خانواده و همشهریان همکاری قابل قبولی داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت