پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 فروردین 1399 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 72997

در بازدید بخشدار از روستای مال ملا مطرح شد :

نظارت بر روند ضد عفونی روستا مال ملا / لزوم ساماندهی وضعیت جمع آوری پسماندها و تأکید بر پاکسازی محدوده روستا از فضولات دامی

علی پرندوار بخشدار مرکزی لنده عصر امروز از روستای مال ملا بازدید و از نزدیک بر روند ضدعفونی معابر روستا نظارت کردند.

صدای جنوب

پرندوار از دهیار روستا خواستند با توجه به حساسیت ها و توصیه هایی هایی که اینروزا راجع به پیشگیری از ویروس کرونا مطرح میشود با استفاده از پتانسیل نیروهای داوطلب مردمی روند ضدعفونی روستا را به روال روزهای سابق در دستور کار خود داشته باشند.

بخشدار مرکزی با اشاره به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال شیوع بیماری های عفونی و جهت جلوگیری از تولید و تکثیر حشرات و جانوران خاص این فصل، از دهیار خواستند ضمن نظافت عمومی معابر روستای نسبت به پاکسازی حریم روستا از فضولات دامی اقدام نمایند.

وی افزود : سلامت مردم همواره از اولویت های ماست و دهیار با همکاری بهورز روستا با فرهنگ سازی و رایزنی و تعامل با مردم جهت رعایت این مهم، از انباشت فضولات دامی در فضای عمومی روستا ممانعت بعمل آورده و هر جا با مقاومت و عدم همکاری مردم برخورد کردند مراتب را با جدیت از طریق مجاری قانونی پیگیری نمایند.

بخشدار پیشنهاد داد جهت اجرای این موضوع، دهیاری با هماهنگی بهورز روستا مکانی خارج از روستا تعیین کند تا دامداران پسماندها و فضولات دامی را به آنجا منتقل و تخلیه کنند.

وی در پایان افزود : دهیار موظف است که در پایان هر ماه گزارش عملکرد خود را به بخشداری اعلام نماید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت