پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 فروردین 1399 ساعت 13:01:: شناسه خبر: 73027

اهدای ۳۰۰دست لباس ایزوله توسط بنیاد غیر دولتی یاران عشق به بیمارستان امام خمینی«ره» دهدشت

امروز صبح ۳۰۰ دست لباس ایزوله به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد غیر دولتی یاران عشق به مدیریت خانم نرگس کلباسی خیر نام‌آشنای کشوری جهت مقابله با کرونا ویروس به بیمارستان امام خمینی« ره» دهدشت اهدا شد.

عکس تزئینی است 

صدای جنوب:

امروز صبح ۳۰۰دست لباس ایزوله به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توسط بنیاد غیر دولتی یاران عشق به مدیریت خانم نرگس کلباسی خیر نام‌آشنای کشوری جهت مقابله با کرونا ویروس به بیمارستان امام خمینی « ره» دهدشت اهدا شد.
کار نیکوی انفاق و کمک به همه عزیزان محبتی است که خداوند منان هر کسی را نصیب نخواهد کرد.
آنانکه با روح بلند و مناعت طبع با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده در کمک به پیش قراولان عرصه سلامت دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند ؛به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردارند.
با امید به اینکه در پرتو عنایات خاص الهی با عزم و جذم اراده های استوار و با همکاری های همه گروه‌های خیرین سلامت توفیق تامین و تحفیظ سلامت مردم این مرز و بوم رفیق طریقت گردد.
بدین وسیله مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه و مسئولین بیمارستان امام خمینی «ره»دهدشت از عمل خداپسندانه و خیرخواهانه بنیاد غیر دولتی یاران عشق که با گشاده دستی و سخاوت بیمارستان امام خمینی «ره» دهدشت را درعرصه سلامت یاری و همیاری نموده‌اند تقدیر و تشکر به عمل می آورد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت