پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 فروردین 1399 ساعت 19:01:: شناسه خبر: 73544

اقدامات منابع طبیعی کهگیلویه وبویراحمد در نوروز۹۹؛از دستگیری سودجویان تا همراهی مدافعان سلامت

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات گسترده این دستگاه در ایام نوروز خبر داد.

صدای جنوب:
مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات گسترده این دستگاه در ایام نوروز خبر داد.

غلامحسین حکمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اقدامات منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در نوروز امسال اظهار کرد: از ابتدای نوروز تاکنون ۱۲ نفر متخلف قطع درختان جنگلی در مناطق مختلف استان بازداشت شده‌اند.

وی گفت: این افراد اکنون با هماهنگی دستگاه قضایی وثیقه‌های ۲۰ تا ۷۰ میلیون تومانی گذاشته‌اند و پرونده‌های قضایی آن‌ها در حال رسیدگی است.

این مسوول از برخی اقدامات دیگر در همین خصوص خبر داد و گفت: ۷ دستگاه ماشین‌آلات سنگین شامل بیل مکانیکی و سایر ادوات که در حال تخریب عرصه‌های ملی بوده‌اند نیز توقیف شدند و تاکنون بیش از ۹ هکتار از عرصه‌های ملی که توسط متصرفین تصرف شده بودند با توجه به تبصره یک ذیل ماده ۵۵ با هماهنگی دستگاه قضایی رفع تصرف شدند.

مدیرکل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به یکی از مهم‌ترین اقدامات در نوروز امسال اشاره کرد و گفت: مسدود کردن کلیه مسیرهای منتهی به جنگل‌ها جهت جلوگیری از تخریب و همکاری با مدافعان سلامت استان جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از این دست اقدامات بوده است.

وی گفت: در همین راستا در تعطیلات نوروز با راه‌اندازی ۱۲ اکیپ ثابت و سیار جهت جلوگیری از اقدامات سودجویان همچون قطع درختان و تصرفات و همچنین با راه‌اندازی تعداد ۸ اکیپ مانع از کوچ زودهنگام شدیم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت