پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 فروردین 1399 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 73676

جـــــلسه هــــــماهـــــنگی رزمــــــایـــــش مــــواســـــات (کمک مومنانه) در شهرستان لنده برگزار شد

جلسه هماهنگی رزمایش مواسات (کمک مومنانه) در شهرستان لنده با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری لنده برگزار شد .

صدای جنوب

بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله)، دستوری سراسری برای تشکیل کارگاه رزمایش مواسات(کمک مومنانه) از ناحیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور صادر گردید مبنی بر اینکه این قرارگاه در همه شهرستانها و مناطق تشکیل و زیر نظر قرارگاه استانی به ریاست نماینده محترم ولی فقیه در استان اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا محمودی اصل گفت : ریاست قرارگاه در شهرستانها به عهده ی ائمه جمعه بوده و دیگر نهادها توان وامکانات خود را برای پیشبرد این طرح به میدان خواهند آورد .

وی افزود : مدت زمان اجرای رزمایش مواسات از نیمه شعبان تا عید سعید فطر بوده که مباحث مقدماتی و تشکیل قرارگاه مواسات انجام شده و ان شاءالله از رهگذر کمک های خیرین، کسانی که به جهت شیوع ویروس کرونا دچار لطمه ی اقتصادی شده اند، مساعدت خواهند شد.

حاج اقا محمودی اصل تصریح کرد : سپاه پاسداران و بسیج مثل همیشه در این میدان با قدرت تمام تصمیمات و کمک های مربوط به قرارگاه را پیگیری و همکاری خواهد کرد.

اصناف، بسیج اصناف، فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج و معتمدین محلی نسبت به شناسایی اقشار آسیب دیده و همچنین خیرین محلی اقدام خواهند کرد.

وی در ادامه گفت : به همین منظور در راستای کمک های مردمی شماره حسابی از سوی دفتر امام جمعه شهرستان، جهت دریافت هدایای نقدی خیرین اعلام میگردد.

امام جمعه شهرستان لنده در پایان گفت : این طرح مشمول خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی نخواهد بود و سایر اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا مورد عنایت خواهند بود .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت