پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1395 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 7406

مدیر عامل سابق شرکت نفت استان:

برای کهگیلویه و بویراحمد با این همه ظرفیت چه کرده ایم/مسایل قومی و طایفه ای بیداد می کند

وی با طرح سئوال‌های گفت: ۱۰ درصد منابع آبی کشور را کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌کند، خوب تاثیر آن در استان چیست؟، جایگاه استان در اقتصاد مقاومتی کجاست؟، چرا استان جز سی امین کشور ایران است؟

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل سابق شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسائل قومی و طایفه ای در کهگیلویه و بویراحمد بیداد می کند.

به گزارش صدای جنوب، ابوالفضل روح الهی قبل از ظهر امروز در مراسم تودیع خود از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک مدیر موفق حتماً یاران خوبی دارد، اظهار کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد تجاربی دارم و بازگو می‌کنم، شاید بدرد بخورد، ادعا داریم این استان دارای طبیعت منحصر به فرد، هفت درصد جنگل کشور مطلق به کهگیلویه و بویرحامد است اما چه استفاده‌ای از این داشته‌ها می‌کنیم؟

وی با طرح سئوال‌های گفت: ۱۰ درصد منابع آبی کشور را کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌کند، خوب تاثیر آن در استان چیست؟، جایگاه استان در اقتصاد مقاومتی کجاست؟، چرا استان جز سی امین کشور ایران است؟

مدیرعامل سابق شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما باید برای تکلیف کار کنیم نه رفع تکلیف، افزود: این منابع، اعتبارات و وقت برای این است که مسئولین برای رشد و توسعه استان کار کنند، نه فقط زمان را بگذریم و برویم، فردا باید جوابگوی خون شهدا باشیم. مسئولیت‌ها فرصتی است که ذخیره قبر و قیامت می‌شود در بدو ورودم به استان توصیه‌هایی داشتم، ما همه می‌رویم و شما می‌مانید.

روح الهی با بیان اینکه تتمیع، تهدید و تخریب عواملی است که دامن انسان را می‌گیرد و دیگران با این عوامل به انسان نفوذ می‌کند، افزود: باید مراقب باشیم با این عوامل شما را از راه به در می‌کنند.

وی افزود: یکی از مسائلی که در استان خیلی به آن توجه می‌شود، بحث قومی است، قومیت خیلی خوب است، ولی قبل از اینکه از فردی پرسیده شود، چی برای عرضه کردن داری، می‌پرسند از کدوم طایفه‌ای؟ یکی از عواملی که در استان کهگیلویه و بویراحمد متاسفانه شفاف است همین موضوع است.

مدیرعامل سابق شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه چون وظیفه‌ی شرعی من است این حرف‌ها را بازگو می‌کنم، گفت: باید در کهگیلویه و بویراحمد وقتی می‌خواهیم به کسی مسئولیت دهیم، اول بپرسیم این چه کسی هست؟ بچه انقلاب! رزمنده بوده! خانواده‌اش کیست! آیا تعهدی نسبت به انقلاب دارد! یا التزام به ولایت فقیه دارد! و یا اینکه می‌خواهد مدیر اجرایی شود، اصلا التزام به ولی فقیه جمهوری اسلامی دارد، باید هفت خوان رستم را بگذرانیم! نه اینکه بپرسند طایقه‌ای فلان است و باید بیاید اینجا و چند نفر هم پشتیبانیش کند تا مدیر شود. این گونه مدیریت‌ها می‌گذرد و می‌رود،‌ام اباعث عقب افتادگی استان می‌شود.

وی افزود: در متن کار کنید در حاشیه نباشید، حاشیه چیزی جز غیبت و تهمت نیست، من هیچ وقت وارد حاشیه نمی‌شوم و هیچوقت دنبال کسی صحبت نمی‌کنم و اجازه به خودم نمی‌دهم که دروغ بگوییم.

این مسئول بیان کرد: مدیر باید سه خصلت داشته باشد؛ شجاع، با اقتدار و صمیمیت. من با همه دوست بودم و از هیچکس گلایه‌مند نیستم و همه را هم حلال می‌کنم و می‌خواهم همه من را هم حلال کنند.

روح الهی افزود: من اگر کاری کرذم، اگر مطالباتی به دوستان رساندم بر اساس شایستگی‌های کاریشان بود. آنهایی که کار کردند، نوش جان، آن افرادی که هم مثل من تعلل کردند و زیر کار در رفتند بروند دعا کنند تا خداوند آن‌ها را ببخشند.

مدیرعامل سابق شرکت نفت کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدای بزرگ را شاکرم، که ۱۱ ماه زمان مسئولیتم در شرکت نفت گذشت، آزمایشی بود که از آن سربلند بیرون آمدم. به ولله برای آمدن به اینجا به هیچ امام زاده‌ای آویزان نشدم و نیز برای رفتن به آذربایجان شرقی که بزرگ‌ترین استان قطب سیاسی کشور است این کار را نکردم.

روح الهی گفت: وقتی به بنده حقیر که از استان کهگیلویه و بویراحمد هستم، می گویند بروید به تبریز برای من افتخار من نیست بلکه افتخار است برای شما، یعنی یک مدیر کهگیلویه و بویراحمد وقتی می‌خواهد، برود، می‌گویند؛ نهایتاً برود شیراز، ولی به بنده حقیر پا برهنه بسیجی، می‌گویند، بروید تبریز. به خداوندی خدا من هیچکس را ندیده ام، نه به استاندار و نه به کسی آویزان نشده ام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت