پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 فروردین 1399 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 74142

پیام قدردانی دکتر یزدان پناه از مردم و مسئولین در راستای همراهی با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در کنترل و مبارزه با کرونا ویروس

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در پیامی از مردم و مسئولین در راستای همراهی با دانشگاه علوم پزشکی  در کنترل و مبارزه با کرونا ویروس قدردانی نمود.

صدای جنوب:

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در پیامی از مردم و مسئولین در راستای همراهی با دانشگاه علوم پزشکی  در کنترل و مبارزه با کرونا ویروس قدردانی نمود.

به گزارش صدای جنوب؛ در متن پیام  دکتر پرویز یزدان‌پناه چنین آمده است:

به نام خدا

یرفع الله الذین آمنوا منکم والذین اوتوا العلم درجات والله به ما تعملون خبیر

خبر و بشارتِ مسرت بخش، همواره دل را شاد و لحظه ها را ماندگار می سازد، و عزمی استوار برای ساختن فردایی بهتر پدید می آورد.

اما  تقدیر مقامات عالی رتبه وزارت بهداشت از اقدامات انجام گرفته در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق نمی افتاد، مگر با همدلی و همراهی همه مسئولین و مردم شریف استان.

به همین سبب لازم می دانم مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از نماینده ولی فقیه و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، استاندار محترم، معاونین استاندار و فرمانداران، نمایندگان و منتخبین استان در مجلس شورای اسلامی، همه دستگاه های نظامی، امنیتی، قضایی اجرایی استان، صدا و سیمای استان، سیاسیون استان، هیات مدیره اتاق بازرگانی استان، دکتر غریب پور، دکتر فرخیانی، مهندس پناه، دکتر عباسی آرند و سایر مدیران ملی هنرمندان و اصحاب رسانه را ابراز دارم.

همچنین بر خود واجب می دانم که از همه همکارانم در حوزه های بهداشت، درمان، غذا و دارو، پشتیبانی و سایر حوزه های دانشگاه تشکر و قدردانی نمایم. بخصوص نیروهای بهداشتی و درمانیِ سخت کوش و ایثارگری که در خط اول نبرد مشغول به خدمت شبانه روزی هستند.

امیدوارم بتوانیم ذره ای از این خدمت و تلاش مجدانه را جبران نموده و پاداشی کوچک برای این زحمات به آنها هدیه نمائیم. هرچند رجاء واثق دارم که پاداشی بس بزرگ تر و با ارزش تر برای این جهاد و ایثار در جهان عقبی نصیب این عزیزان خواهد شد.
امیدوارم که به مدد الهی و همراهی و همکاری همه مردم و مسئولین بتوانیم کنترل و ریشه کنی این بیماری خطرناک را جشن گرفته و گامی بزرگ در جهت تامین سلامت و آرامش جسمی و روحی مردمان شریف این دیار برداریم.

دکتر پرویز یزدان پناه
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت