پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 اردیبهشت 1399 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 74285

رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در لنده برگزار شد

یکی از مصادیقی که باعث جوشش و طوفان همدلی می شود بحث تاکید مقام معظم رهبری بر رزمایش بزرگ همدلی و مساوات و کمک مومنانه است.

صدای جنوب 

رزمایش مواسات و کمک های مومنانه شهرستان لنده با حضور امام جمعه، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،  فرمانده ناحیه لنده و بخشداران و اعضای شورای اداری، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج،دهیاران و شوراها و روحانیون و گروه های مختلف جهادی در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام  سید هدایت محمودی اصل در این رزمایش با قدردانی از تلاش گروه های جهادی به ویژه فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج گفت: تلاش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج در شناسایی مشمولین رزمایش کمک های مومنانه قابل تحسین است و امیدواریم بتوانیم به درستی نیاز مومنان نیازمند را تامین کنیم.
وی افزود:انقلاب ما مقدمه ظهور امام زمان(عج) است و امروز زیر چتر ولایت فقیه همان راه امام و شهدا را طی خواهیم کرد.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:ویروس کرونا باعث زمین خوردن بشر شده است و بحث های مختلف بهداشتی و نیازهای بشری به همدیگر نیازمند نبوده است و امروز نیاز به یک منجی یکی از نیازهای عالم هستی است.

وی گفت: رزمایشات مساوات یک کار گروهی منسجم با رویکرد کمک مومنانه است که با همدلی و همزبانی برای رفع نیازهای مردم به خصوص نیازمندان صورت گرفته است.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:تا پایان این بیماری به خصوص در ماه مبارک رمضان با مساوات و کمک مومنانه خویش نیاز افراد نیازمندی که تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نیستند است.
وی اظهارکرد:رایزنی های خوبی شده است و مشارکت مردم و اقشار مختلف در این رزمایش تا عید فطر ادامه خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم نیاز مومنانه اقشار نیازمند را تامین کنیم.
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد:در این رزمایش فرمانده پایگاه، دهیار، روحانی مستقر در یک جلسه در سطح روستا نسبت به شناسایی افراد بیکار و آسیب پذیر در روستا شناسایی و در اولین فرآیند توزیع گسترده ای در سطح روستاها صورت خواهد گرفت.
وی گفت:ستاد اجرایی فرمان امام در سامانه ای در قالب احسان بیش از یکصدوپنجاه بسته دویست هزار تومانی تهیه و در اختیار گروه های جهادی و مردمی قرار می گیرد که پس از شناسایی و تهیه اطلاعات کامل در نیمه دوم ماه رمضان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان لنده گفت: حضور همه جوانان توانمند جهت مشارکت در این رزمایش یک فرصت خوب برای خلق صحنه های از همدلی و همزبانی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت