پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1395 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 7443

نماینده مجلس در تذکری شفاهی:

تغییر فرمانداران بدون لحاظ ملاک موردنظر دولت انجام می‌شود

عابدی:وزارت کشور متاسفانه تغییر فرمانداران را بدون رعایت ملاک های مورد نظر دولت انجام می دهد که این برای افکارعمومی غیرقابل قبول وناامیدکننده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی  در نشست علنی امروز ( ۴ شنبه ۲۸ مهر) درتذکری شفاهی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و فعالیت های دولت و شورای عالی آب مبنی بر تاکید بر حق قانونی و شرعی مردم اصفهان به حفظ حق‌آبه و سهم‌آبه از تونل اول رودخانه زاینده رود برای کشاورزان، گفت: متاسفانه در حال حاضر شاهد تالاب خشک و ناامید کننده گاوخونی هستیم و باید مسئولان به این موضوع مهم و حیاتی توجه کنند.

به گزارش صدای جنوب،حیدعلی عابدی،نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی درتذکری به وزیر نیرو، افزود: به علت ضعف مدیریت و بدون توجه به دستور رییس جمهور، مصوبات شورای عالی آب و مکاتبات متعدد سازمان محیط زیست، شاهد و ناظر به تاراج رفتن حق شرعی کشاورزان و جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شرق اصفهان هستیم که برای کشت پاییزه هنوز برنامه ای کارساز از طرف وزارت نیرو ارائه نگردیده و کشاورزان شرق اصفهان منتظر اقدام عاجل هستند.

وی در تذکری به وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی، تاکید کرد: این وزارتخانه باید برنامه ای جامعه و کامل برای کاهش نرخ بیکاری در اصفهان که بیش ازسایر استان ها نرخ بیکاری دارد ارایه دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درتذکری وزیر کشور، تصریح کرد: وزارت کشور متاسفانه تغییر فرمانداران را بدون رعایت ملاک های مورد نظر دولت انجام می دهد که این برای افکارعمومی غیرقابل قبول وناامیدکننده است.

عابدی افزود: عدم اجرای نامه معاونت اموراجتماعی آن وزارت جهت بازگشایی چایخانه های دارای مجوز و حل مشکل بیکاری نزدیک به ۲ هزار نفر کارگران چایخانه ها نیاز به پیگیری داردکه امیدواریم هرچه سریعتر انجام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت