پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1395 ساعت 20:07:: شناسه خبر: 7450

نامه‌ای به استاندار؛ شهر را آب برد /به قلم حمیده زعیمی

بدون شک دغدغه شما و دیگر انسان‌های پاکدست و مدیران خوش نام احقاق حق و آگاه سازی و شفاف سازی وقایع جاری است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

این روزهابحث واگذاری منازل دولتی دریاسوج باردیگردرفضای مجازی سروصدانموده وذهن دلسوزان رابه خودمشغول کرده است.
در جدیدترین واکنش ،یکی از فعالان این عرصه بانوشتن نامه ای خطاب به سیدموسی خادمی استاندارکهگیلویه وبویراحمد خواستاربررسی وشفاف سازی شده است.
در نوشته حمیده زعیمی خطاب به استاندار آمده است:

جناب آقای دکتر خادمی، استاندار محترم کهگیلویه و بویر احمد حال که از نزدیک نمی‌توانم با شما به سخن بنشینم و از دغدغه‌هایم بگویم و نغمه سرایی کنم، می‌نویسم شاید که سلاح قلم کاری‌تر باشد و به مذاق حضرت عالی خوش‌تر آید. چند وقتی است که خبرهای جالب و جذابی از دزدی‌های چند هزار میلیاردی به گوشمان خورد و روحمان را نوازش کرد. روح زخم خورده این همه جوان بدون داشتن تنوع و تفریح را، روح دردمند خیل عظیم بیکاران، روح زخمی تحصیل کردگان بی‌درامد. اما برون گود ایستاده‌ایم و بازیگران نقش آفرینی می‌کنند و جز واگویه کردن درددل‌ها کاری از ما بر نمی‌آید.

هنوز پیراهن عزای اختلاس را درنیاورده بودیم که حقوق‌های چند ده میلیونی مدیران و مدبران و دلسوزان و متولیان و دل واپسان نظام باز روح زخم خورده‌مان رو سوهان زد و باز‌‌ همان آش و‌‌ همان کاسه و ما را به یاد ضرب المثل زیبای همگی سر و ته یک کرباس‌اند، انداخت.

مگر می‌شود حقوقی از منابع دولتی تامین شود و بالادستی‌ها و صاحبان امضاهای پر قدرت مطلع نشوند. سوال پر مفهومی است برای مردمی که روز‌ها را با مرارت به شب می‌رسانند، زنده‌اند و نفس می‌کشند و اما زندگی نمی‌کنند. حال چند روزی است در فضای مجازی، شنیده‌ها حاکی از واگذاری املاک و منازل دولتی به اشخاص ذی نفود و قریب به صاحبان‌‌ همان امضا‌ها و‌‌ همان قدرت‌ها و‌‌ همان صاحبان منصب است.

املاکی که در بهترین نقاط این شهر واقع شدند و در شعار بیت المال هستند و در عمل کم کم در اختیار اشخاص. مگر می‌شود برای یک جرم دوحکم صادر کرد. بیت المال و استفاده آن برای من جرم محسوب شود و مکروه هست وحرام، اما برای ذی نفوذان بایک امضا مباح می‌شود و یا حلال است. مگر می‌شود به درد مادرانی که از غم و اندوه بی‌کاری و بی‌پولی فرزندشان به ستوه آمده اندو کمر خم کرده‌اند، گوش ندادو بی‌تفاوت از کنارشان رد شد، شواهد می‌گویند می‌شود.

می‌شود کوخ‌ها ریخته شوند تا کاخ‌ها ساخته شوند و چون سیاست نظام بانکداری در سرزمین اسلامی از فقرا بستانیم و به توانمندان بیفزاییم تا توانگر‌تر شوند، اری می‌شود و شده است. مگر می‌شود با قلمی حق را ناحق کنیم، همه چیز گواه این است که می‌شود. جناب آقای دکتر خادمی آنچه تا کنون از شما شنیده‌ام پاکدستی و صبر متانت بوده است. باشیوه مدیریت جناب عالی و نقاط ضعف و قوتش در این نوشته کاری ندارم اما به عنوان یک شهروندنمیتوانم بی‌تفاوت از کنار دیده‌ها و شنیده‌ها بگذرم وضرب المثل به شهر کورهارسیدی را در این شرایط و در این فضا نمی‌پذیرم.

نمی‌توانم سالوس کرده و فقط تمجید کنم و چشمانم را برحقایق ببندم و در مقابل اهمال وکاهلی برخی مدیران سکوت کنم. جناب آقای دکتر خادمی از شما به عنوان شخص اول استان در نظام اداری و بروکراسی و تیم مدیریت تحت نظارت جنابعالی انتظار داریم، جریان واگذاری منازل دولتی به اشخاص را پیگیری نموده و اهتمام بیشتری بورزید تا همه چیز برای مردم که صاحبات اصلی همه داشته‌های این ملت هستند روشن شود، و آتش زیر خاکستر خشم و اعتراض مردم و رسانه و فضای مجازی را نگیرد و دامان کسی رو نسوزاند و عبای آبروی هیچ کس به ناحق لکه دار نشود. و حلقه مفقوده این زنجیره در روند واگذاری این منازل در دوره شما باشد.

بدون شک دغدغه شما و دیگر انسان‌های پاکدست و مدیران خوش نام احقاق حق و آگاه سازی و شفاف سازی وقایع جاری است.»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت