پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اردیبهشت 1399 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 74865

فرماندار کهگیلویه:

خدمات‌رسانی به نیازمندان با کمک خیرین و نهادهای حمایتی در حال انجام است

فرماندار کهگیلویه افزود:طی فراخوان به دستگاه‌های اجرایی از کارکنان خواستیم داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به رزمایش مؤمنانه اختصاص دهند و در این کار خیر سهیم شوند.

صدای جنوب:

 همزمان با آغاز ماه رمضان و در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب موجی از همدلی برای اجرای رزمایش کمک مؤمنانه در شهرستان به راه افتاده است.

رزمایش مؤمنانه همدلی و مواسات بین مسؤولان و مردمی است که بار دیگر در شرایط دشوار معیشتی به یاری نیازمندان و آسیب‌دیدگان شتافتند.

توزیع کمک‌های اهدایی خیرین و نهادهای حمایتی با نوای همدلی در قالب رزمایش مؤمنانه از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شد و در این طرح فضایی برای هم افزایی در جهت دستگیری از اقشار نیازمند فراهم آورده است.

مرحله دوم رزمایش مؤمنانه بهزیستی امروز با حضور امام جمعه دهدشت و فرماندار کهگیلویه کلید خورد تا ۲۰۰ بسته غذایی مهیا شده به دست جامعه هدف مورد نظر برسد.

جهانگیر افشانده در حاشیه این طرح اظهار داشت: در یک مرحله از کمک‌های بهزیستی به جامعه هدف ۳۲۰ میلیون تومان به حساب یکهزار و ۴۴۲ نفر از مددجویان واریز شد.

رئیس بهزیستی کهگیلویه گفت: توزیع بسته‌های غذایی بین ۱۵۰ خانوار زیر پوشش از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای جبران بخشی از آسیب‌های ناشی از کرونا بود.

افشانده با بیان اینکه این کمک‌ها شامل مددجویان زیر پوشش و نیازمندان شناسایی شده است، افزود: اولویت با مددجویان بهزیستی است.

 

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر با اشاره به شرایط پیش آمده و خسارات وارده به اصناف و کسبه گفت: به لطف خدا نهادهای حمایتی و سپاه پای کار آمدند و به اقشار آسیب دیده کمک می‌کنند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: طوری برنامه‌ریزی شود که کمک‌ها به جامعه هدف مضطر برسد و کسانی که در کرونا دچار زیان شدند حمایت شوند.

وی با بیان اینکه علاوه بر مددجویان نهادهای حمایتی نیازمندان بسیاری در جامعه وجود دارد که در انتظار کمک معیشتی هستند، گفت: جامعه ای که باید کمک شوند فراتر از جامعه هدف نهادهای حمایتی باشد.

وحدانی‌فر افزود: آمار کمک‌ها و فعالیت‌های حمایتی با اجرای طرح‌های مساوات و مؤمنانه به خوبی در حال اجراست تلاش شود این حمایت‌ها بیشتر شود.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: با همدلی و تقویت روحیه کمک از این بحران هم عبور خواهیم کرد.

 

علیرضا اتابک با قدردانی از کمک‌های مؤمنانه در شهرستان گفت: خدمات‌رسانی به نیازمندان با کمک خیرین و نهادهای حمایتی در حال انجام است.

فرماندار کهگیلویه افزود:طی فراخوان به دستگاه‌های اجرایی از کارکنان خواستیم داوطلبانه بخشی از حقوق خود را به رزمایش مؤمنانه اختصاص دهند و در این کار خیر سهیم شوند.

اتابک گفت: کمک‌های جمع‌اوری شده طی فرآیندی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت