پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1399 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 75443

ورود دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه به جاده سوق/سعادتیان:کم کاری قابل توجیه نیست

دادستان کهگیلویه با نامه نگاری خواستار تعیین تکلیف این جاده شد تا بالاخره پیگیری های مدعی العموم نتیجه داد و روکش برخی از نقاط حادثه خیز و خط کشی کامل جاده انجام شد.

صدای جنوب:

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهگیلویه در بازدید از جاده سوق گفت؛   راهها نقش بسیار موثری در آسایش ورفاه حال مردم وتسهیل در سفر آنها دارند و حق  مردم است که از راهای مناسب و ایمن بعنوان یک شهروند بهره ببرند .

عبدالله سعادتیان اظهارکرد؛ طی روزهای گذشته با توجه به وضعیت نامناسب جاده وداغدار شدن خانوادها مکاتباتی جهت رفع نقاط حادثه خیز از طرف دادستانی انجام شد.

مدعی العموم شهرستان کهگیلویه افزود؛ با پیگیری های صورت گرفته بخشی از نقاط حادثه خیز این جاده رفع شد و خط کشی این جاده در حال انجام است.

سعادتیان در حاشیه این بازدید با مدیرکل راهداری جهت رفع دیگر نقاط حادثه خیز این جاده تماس گرفت ومدیرکل راهداری نیز قول مساعد جهت رفع دیگر نقاط حادثه خیز این جاده را داد.

دادستان کهگیلویه با بیان اینکه مسولان قول دادند دیگر نواقصات این جاده را رفع کنند تصریح کرد؛ دادستانی در راستای پیگیری حقوق عامه به مساله ایمن‌سازی و اصلاح نقاط حادثه خیز راه‌های شهرستان ورود می کند.

سعادتیان با بیان اینکه از مجموعه راهداری وحمل نقل جاده ای بخاطر رفع دغدغه مردم تشکر و قدردانی میکنم ،افزود؛ درشهرستان کهگیلویه قبل از اجرای هر راه وجاده ای منبعد کارفرما موظف است ناظر و پیمانکار رابه دادستانی معرفی تا بر روند اجرا و کیفیت واستاندارد سازی جاده ها نظارت کامل داشته باشیم ونگذاریم حقوق مردم تضییع بشه چرا که بعضا مشاهده میشه آسفالتی که مدت کمی است انجام شده منتهی متاسفانه کیفیت لازم را نداشته واگه نظارت کافی بود یقینا شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم

وی تصریخ کرد؛ در رابطه با حقوق عامه همه مسوولین باید تلاش مضاعف داشته باشند وکم کاری ‌وسهل انگاری وبی توجهی از هیچ مسوولی قابل توجیه نیست.

در این بازدیدخواجوی بخشدار سوق، عابدی رئیس پلیس راه وسید کامل عادل گستر دادستان را همراهی کردند.

گفتی است در بند دوم اصل ۱۵۶ قانون اساسی و در مواد ۲۲ و ۲۹۰ قانون آیین دادرسی کیفری، حقوق عامه به عنوان تکلیفی بر عهده دادستانی کل کشور قرار داده شده است و از سال ۹۵ فعالیت دادستان‌های سراسر کشور در این زمینه با جدیت آغاز شد.

دادستان‌های سراسر کشور با ورود به مساله ایمنی راه‌ها و جاده‌ها به عنوان مدعی العموم سهم قابل توجهی در شناسایی نقاط حادثه خیز و پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی داشته اند؛ البته ایمن سازی راه‌ها جدیت سایر دستگاه‌های متولی را نیز در این امر می‌طلبد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت