پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1395 ساعت 17:08:: شناسه خبر: 7562

مرحله اول سرشماری به پایان رسید؛

چرام اینترنتی ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد/ رتبه۷ استان در کشور

در این مرحله شهرستان چرام با مشارکت بیش از ۷۷ درصد رتبه اول در استان را به خود اختصاص دادتا مردم این شهرستان بعنوان اینترنتی ترین مردم استان لقب بگیرند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرشماری نفوس و مسکن در مرحله اول به پایان رسید و در این مرحله شهرستان چرام با مشارکت بیش از ۷۷ درصد رتبه اول در استان را به خود اختصاص دادتا مردم این شهرستان بعنوان اینترنتی ترین مردم استان لقب بگیرند.
به گزارش صدای جنوب، قائم مقام ستاد سرشماری نفوس و مسکن کهگیلویه و بویراحمد ، در گفتگوی زنده با برنامه سلام بامدادی شبکه رادیویی دنا به این موضع اشاره کرد و گفت: استان در سرشماری نفوس و مسکن رتبه ۷ کشوری را کسب کرد.
شهابی نسب گفت :با نام نویسی ۱۰۷ هزار و ۹ خانوار معادل ۴۱۸ هزار و ۳۹ نفر تا دیروز، میزان مشارکت مردم در نام نویسی اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در استان به ۵۸ و ۳۴ صدم درصد رسیده است.

وی در ادامه به نام نویسی در شهرستان‌های مختلف استان اشاره کرد و افزود: بر اساس آمار ارائه شده تا این لحظه شهرستان چرام با ۷۷و۸۸صدم درصددرصد ثبت ‌نام اینترنتی از نظر جمعیت در صدر شهرستان‌های استان قرار دارد و شهرستان های دنا با ۷۷و۷۶صدم درصد،باشت با ۷۰ و ۷صدم، لنده ۶۶و ۳۳صدم، بهمئی ۶۲و۸۴، کهگیلویه ۶۰و۶۱صدم، و گچساران با ۵۷ و ۶۰صدم درصد در رتبه های بعدی قرار دارند و شهرستان بویراحمدمرکز استان نیز با ۵۰ درصدو ۴۸صدم در رتبه آخر قرار دارد.

نام نویسی اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا اخر وقت شب گذشته ادامه داشت و از ۲۸مهر هم به مدت یک ماه با ۱۸۳ مامور به صورت حضوری در سراسر استان انجام می شود.

داشتن کد اینترنتی ثبت نامی افراد در مراجعه به مامورین سرشماری الزامی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت