پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1399 ساعت 12:02:: شناسه خبر: 75844

سرپرست امور آب و فاضلاب شهر سرفاریاب منصوب شد/کشاورز آمد، موسوی امجد رفت

طی حکمی از سوی مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد،سرپرست امور آب و فاضلاب شهر سرفاریاب منصوب شد.

صدای جنوب:

طی حکمی فیض الله پاسره مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد،سید فرزین کشاورز به عنوان سرپرست امور آب و فاضلاب شهر سرفاریاب منصوب شد.

کشاورز از کارکنان اداره ابفای روستای شهرستان کهگیلویه بود.

صدای جنوب از خدمات موسوی امجد مدیر قبلی قدردانی و برای آقای کشاورز در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت دارد.

همچنین موسوی امجد در پیامی از مردم و مسئولین حلالیت طلبید.

متن پیام:

بسمه تعالی
مردم فهیم ؛ولایتمدار و قدرشناس سرفاریاب.
اکنون که بیش از دوسال خدمت در میان شما خوبان و بزرگواران شهر خاطرات و وطن دوست داشتنی ام را ترک میکنم، بر خود واجب می دانم تا به این وسیله ، بزرگی و فرهنگ والایتان را ارج نهم و از یکایک شما تقدیر وتشکر نمایم . به خود می بالم که نگاه های رضایت بخش وتعابیر قدرشناسانه ی شما همشهریان گرامی را به همراه خویش دارم و با این اطمینان ، غبار خستگی از تن می زدایم و آرامش روان و راحتی وجدان را قرین و هم نشین جسم و جانم می سازم .
ایمان راسخ دارم که
شما مردم فهمیم به خوبی آگاهید که تلاشهای زیادی در جهت بهبود وضعیت آب شرب سرفاریاب انجام گرفت و مشکلاتی هم پیش و روی داشتم ، اما به همه ی شما اطمینان میدهم که در هرمقطی تلاش کرده ام درست ترین تصمیم ها را بگیرم و بیشترین منافع راعاید شهر و مردمم سازم . پس می توانم این انتظار را داشته باشم که تقصیراتم را ببخشید و با سخاوت مندی همیشگی تان حلالم نمایید و این حقیر را از حسن نیت همیشگی و دعاهای خیرتان بی نصیب نسازید .وظیفه خود می دانم ازمسئولین محترم آبفای استان مدیرعامل قبلی شهری آبفای استان جناب آقای مهندس لدنی نژاد و مدیرعامل فعلی جناب آقای دکتر پاسره ، معاونین محترم شان ، فرماندار محبوب شهرستان جناب دکتر فتاحی ،شورای اداری بخش،بخشدارقبلی جناب آقای آتشسودا و بخشدار فعلی جناب آقای مرادپور ؛اعضای شورای اسلامی وشهردار محترم ، امام جمعه محبوب جناب حاج آقا پژمان و از
خانواده ها ی محترم شهداء ، ایثارگران و جانبازان و بازاریان گرانقدر ، فرهنگیان و همه اقشار ی که با همکاری و حمایت مداوم ،،آبفای شهرسرفاریاب را در مسیر پر فراز ونشیب یاری کردند تشکر می نمایم .توفیق خدمت در زادگاهم را در طول خدمت از بهترین لحظات عمرم میدانم و برای همه بزرگواران آرزوی پایداری و سلامتی میکنم . در پایان یکبار دیگر از تک تک شما مردم شریف و بزرگوار شهر سرفاریاب به خاطر حمایت های بی دریغ از اینجانب سپاسگزاری نمایم و در پیشگاه شما سوگند یاد می کنم در هر جایگاهی که باشم وخدمت صادقانه و بی منت به شهر و وطنم ، اولین و بزرگترین هدف زندگی ام خواهد بود.
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدمماست
بودیم وکسی پاس نمیداشت که هستیم
باشد که نباشیم وبدانند که بودیم
برادر کوچک شما سیدعبدالحسین موسوی کیا
۲۳اردیبهشت ۱۳۹۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت