پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 75899

 مدیر کل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

پیشرفت ۸۵ درصدی بازسازی و تعمیر ساختمان های خسارت دیده از سیل سال گذشته/ ۳۵۰۰ واحد مسکونی سهمیه خانوارهای محروم و اقشار کم درآمد

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای خانوارهای محروم و اقشار کم درآمد واحد مسکونی می سازد.

صدای جنوب:

مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمدگفت : با توجه به محرومیت روستائیان درسطح استان و خانوارهای بدون مسکن و دارای مسکن نامناسب , با پیگیریهایی انجام گرفته ۳۵۰۰ واحد سهمیه به استان اختصاص داده شد.

حسین جنتی افزود:از این اعتبارات به خانوارهای محرومین و اقشار کم درآمد ۴۰ میلیون تسهیلات کم بهره و ۲۵ میلیون بلاعوض اختصاص داده شده که انشاءالله با مشارکت خود مردم و بنیاد مسکن ساختمانهای مناسب و مقاوم ساخته خواهد شد که این اقشار در زمان بروز حوادث طبیعی دغدغه ای نداشته باشند .

وی ادامه داد :  تعداد ۷۰۰ واحد ساختمانی در حادثه سیل سال گذشته دچار خسارت شدند که بازسازی و تعمیر این واحدها تا کنون حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که تا دو ماه آینده به صورت کامل ساخته و به بهره برداری خواهند رسید .

جنتی افزود : تمام روستائیانی که در سطح استان قصد دارند در زمین مسکونی خود ساخت و ساز نمایند می توانند به بنیاد مسکن  شهرستانهای محل سکونت خود در سطح استان مراجعه نموده و بعداز مراحل قانونی ۴۰ میلیون تسهیلات کم بهره به آنها اعطاء خواهد شد که تحت نظارت این بنیاد و زیر نظر ناظرین که در سطح استان مستقر هستند ساختمانی ایمن و مقام ساخته و زندگی سلامتی در ساختمانها داشته باشند .

عکس آرشیوی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت