پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 خرداد 1399 ساعت 08:03:: شناسه خبر: 77424

مدیرکل جدید ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی مدیرکل جدید ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد تا یکی دیگر از مدیران ایل سادات امامزاده علی(ع) از مدیریت استان خداحافظی نماید.

صدای جنوب:

طی حکمی مدیرکل جدید ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش صدای جنوب ، دکتر حمید درخشان نیا معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور، طی حکمی آقای داوید صادقی را بعنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان منصوب و از خدمات سیدمحمدعلی تقوی مدیرکل سابق ثبت احوال استان تقدیر کرد.
صادقی پیش از این انتصاب، مدیرکلی ثبت احوال استان هرمزگان، معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع انسانی استان فارس، معاون اسناد هویتی ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود داشته است.
گفتنی است به دلیل شرایط خاص زمانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوء ویروس کرونا، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید ثبت احوال استان بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و در آینده مراسم رسمی و حضوری تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید ثبت احوال استان برگزار می شود.
صادقی بعنوان مدیرکل ثبت احوال استان جایگزین سیدمحمدعلی تقوی شد.
به گزارش صدای جنوب، تغییر مدیران ایل سادات امامزاده علی( ع)بعداز کنار رفتن سیدموسی خادمی ازاستاتداری  سرعت گرفت و هم اکنون رئیس جمعیت هلال احمراستان از محدود مدیران بازمانده ساداتی است که وی نیز به زودی از این مسئولیت کنار می‌رود.
مدیرکل جدید ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت