پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1399 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 78065

فرصت سه ماهه دادستان کهگیلویه برای تکمیل تونل پات/سعادتیان از نقاط حادثه خیز محور دهدشت قلعه رئیسی بازدید کرد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه جهت حقوق عامه مردم به اتفاق رئیس پلیس‌ راه و رئیس راهداری کهگیلویه از نقاط حادثه خیز جاده های دهدشت_اصفهان ، دهدشت_یاسوج ، قلعه دختر و قلعه رئیسی بازدید کرد.

صدای جنوب:

یکی از مشکلات اساسی مردم که سالیانه باعث تلفات جانی زیادی می‌شود بحث تصادفات رانندگی است که عمده تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق می‌افتد.

شهرستان کهگیلویه نیز از این قضیه مستثنی نیست و آمار تصادفات جاده ای در نقاط حادثه خیز سالیانه رو به افزایش است.

همین موضوع باعث شد تا دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه جهت حقوق عامه مردم به اتفاق رئیس پلیس‌ راه و رئیس راهداری کهگیلویه از نقاط حادثه خیز جاده های دهدشت_اصفهان ، دهدشت_یاسوج ، قلعه دختر و قلعه رئیسی بازدید کنند.

عبدالله سعادتیان در این بازدید ضمن بررسی نقاط حادثه خیز و خطاب به رئیس راهداری گفت؛ در اسرع وقت برای رفاه حال مردم شهرستان و جهت مرتفع نمودن این نقاط حادثه خیز اقدام نمایید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه افزود؛ یکی از مطالبات مردم و وظایف مدعی العموم حفظ امنیت جانی مردم است که متاسفانه اکثر راه های ارتباطی شهرستان دارای نقاط حادثه خیز و به نوعی از امنیت خوبی برخوردار نیستند ونیاز است بعنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کنیم.

وی اظهار کرد؛ پلیس راه به اتفاق اداره راهداری نقاط حادثه خیز را مشخص کنند و اداره راهداری موظف است در اسرع وقت به مرتفع نمودن موارد فوق اقدام کند و نتیجه را به دادستانی گزارش دهد.

دادستان عمومی و انقلاب در ادامه بازدیدی از تونل کوه پات داشت و ضمن احضار نماینده قرارگاه از آخرین وضعیت این جاده مطلع شد.

سعادتیان خطاب به نماینده قرارگاه گفت؛ احداث جاده اصفهان طولانی شد و نیاز است سرعت کار روبه افزایش باشد .
وی اظهار کرد؛ فرصت سه ماهه به پیمانکار جهت تکمیل تونل کوه پات داده شده و موظف گردید ظرف سه ماه این تونل که خیلی خطرناک است تکمیل شود.
سعادتیان همچنین از اداره راهداری و پلیس راه خواست همکاری ویژه جهت سرعت کار و نظارت جهت مسائل ایمنی داشته باشند.
پایان بخش بازدیدهای روز شنبه دادستان بازدید از جاده دهدشت به یاسوج از طرف طولیان بود که بازدید های مدیران استانی وشهرستانی نتیجه ای جهت تکمیل آن در پی نداشت.
عبدالله سعادتیان عنوان کرد؛ متاسفانه خروجی دهدشت _یاسوج تا سه راهی طولیان ایمن نیست وسال هاست که بلاتکلیف رها شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه گفت؛ در این وضعیت اسفناک اقتصادی این جاده خسارات جبران ناپذیری به مردم وارد کرده است.
وی تصریح کرد؛ اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سریعاً نسبت به تعیین تکلیف این جاده و جهت رفاه حال مردم اقدام کند.
سرهنگ عابدی نیز در این رابطه گفت؛ پیمانکاران جهت کار باید ضمن هماهنگی با پلیس راه از علائم ایمنی استفاده نمایند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه افزود؛ هیچ پیمانکاری بدون از هماهنگی و نصب علائم ایمنی اجازه کار کردن ندارد.

علی دیانتی نیز در این باره گفت؛ با استفاده از وسایل حمل و نقل اداره راهداری و به صورت امانی اقدام به رفع نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان نمودیم.

دیانتی ابرازکرد؛جهت رفاه حال مردم و تردد آسان رفع نقاط حادثه خیز در اولویت است و به دنبال آن لکه گیری این جاده را نیز انجام خواهیم داد.
رئیس اداره راهداری وحمل نقل جاده ای همچنین در خصوص جاده دهدشت به یاسوج اظهارداشت؛ پیمانکار این جاده مشخص است وطی هفته های آینده شروع به کار خواهد نمود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت