پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 آبان 1395 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 7807

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی:

اختصاص ۳۰میلیارد ریال برای احداث بیمارستان ۳۲تختخوابی چرام/سوء مدیریت مانع جذب ۳۰نیروی خدماتی در بیمارستان دهدشت شد

قائدی با اعلام نارضایتی از روند توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت گفت: باپایان یافتن این طرح ۴۵تخت به تخت های موجود در اورژانس افزوده میشود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ائین کلنگ زنی زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اظهارداشت:باتوجه به مشکلات موجود، توسعه موقت بخش های بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت جوابگوی پنج سال آینده خواهدبود تا بابرنامه ریزی بهتروتقسیم کار بتوانیم طرح های مهم تری را در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه اجرانماییم.
به گزارش صدای جنوب،امام بخش قائدی افزود:معاونت بهداشت دانشگاه، احداث بیمارستان جدید برای خدمات دهی به شهرستان های کهگیلویه ، چرام و لنده راپیگیری می کند و در این خصوص مدیران شهرستانی واستانی هم باید تلاش نمایند.
قائدی بااشاره به ساخت بیمارستان چرام خاطرنشان کرد:عملیات اجرایی این بیمارستان ۳۲تختخوابی باشتاب بیشتری انجام خواهد شد و در سال جاری ۳۰میلیاردریال نیز برای پیشرفت این طرح مهم اختصاص داده شده است.
وی با اعلام نارضایتی از روند توسعه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره)دهدشت گفت: باپایان یافتن این طرح ۴۵تخت به تخت های موجود در اورژانس افزوده میشود.
این مسئول اظهارداشت:برای اجرای فاز اول درمانگاه امام علی(ع)۳میلیاردو۲۰۰میلون ریال اعتباربراورد شده است و درصورت اختصاص اعتبار ماده ۱۸۰میتوانیم در ماه های آتی فاز۲این درمانگاه رانیز اجرایی کنیم.
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان گفت:درطرح تحول سلامت از مجموع ۵۵طرح پیشنهادی ۱۰طرح به شهرستان کهگیلویه تعلق دارد و برای اجرای هرچه سریعتر بعضی از این طرح ها نیازمند همکاری فرمانداری شهرستان و شهرداری دهدشت در واگذاری زمین می باشیم.

وی با اشاره به صحبت های شفایی رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه درباره کمبود نیرو تاکیدکرد :در گذشته ردیف جذب ۳۰نفر نیروی خدماتی در مجموعه بهداشت و درمان داده شد اما اختلاف مدیریت وقت شبکه و پیمانکار مشکلاتی بوجود آورد و تمامی این ردیف ها حذف شدند.
دکترقائدی سهمیه استخدامی استان را ۹۵نفراعلام کرد و گفت:درزمینه تامین اعتباربرای جذب نیرو بامشکلات زیادی روبرو هستیم.
وی مطالبات پرسنل را کلی دانست که تمامی ادارات و نهادها با آن روبرو هستند و وزارتخانه تلاش میکند این مطالبات پرداخت شود.
قائدی بابیان اینکه ۹۲درصد درآمد بیمارستان ها توسط بیمه تامین میشود و بیمه ها بیش از ۱۰ماه مبلغی پرداخت نکرده اند از تشکیل جلسه درهفته آینده در خصوص پرداخت مطالبات پرسنل خبرداد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت