پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1399 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 78323

آمادگی شهرداری لنده در واگذاری زمین برای ساخت و ساز جدید/ساخت فرهنگسرا در مسیر سیلاب فصلی!

شهردار لنده از اعلام امادگی شهرداری و شورای شهرلنده جهت واگذاری ۳۰۰متر زمین برای ساخت سالن جلسات و فرهنگسرای شهر به ارشاد اسلامی خبرداد.

صدای جنوب

مختار مشهدی زاده در نشست بررسی پروژه های عمرانی شهرستان لنده در خصوص مشکلات مطرح شده، ساخت فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مکان فعلی به دلیل واقع شدن در مسیر رودخانه فصلی و عدم تائیدیه دفتر فنی استانداری متوقف شد.

 

وی افزود: جانمایی بد این سازه و واقع شدن در مسیر سیلاب در حاشیه پارک امید و هچنین عدم دریافت نامه واگذاری از اداره منابع طبیعی و آبخیزداری و شهرداری باعث شده است که این مکان به تایید دفتر فنی استانداری نرسد هرچند مسئولان قبلی با دید مثبت برای ساخت یک مجموعه فرهنگی نگاه داشتند ولی مشکلات مشروحه باعث تعطیلی پروژه شده است.

 

شهردار لنده تصریح کرد: مکان جدیدی با همکاری شورای جدید شهر لنده به ارشاد اسلامی در پارک شهید فهمیده روبروی کمیته امداد پیشنهاد شد که هنوز رای کمیسیون فنی استانداری را نگرفته است و زمین پارک نیز در حال طی کردن روند واگذاری از منابع طبیعی به شهرداری است.

 

وی تاکیدکرد: به دلیل مشکلات و موانع سد راه برای ساخت فرهنگسرای شهرلنده بنا به پیشنهاد شهرداری و شورای شهر لنده به جهت رفاه حال شهروندان پیشنهاد واگذاری ۳۰۰متر مربع زمین در مکان نقلیه شهرداری لنده به ارشاد اسلامی و بنیاد مستضعفان پیشنهاد شده است.

 

مشهدی زاده گفت: توسعه فضای فرهنگی و آموزشی از مهمترین نیازهای شهری هستند که برای رفاه حال شهروندان شهرداری امادگی همکاری با ادارات فرهنگی را دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت