پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1399 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 78429

جذب ۳۰درصدی اعتبارات عمران روستایی کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در سال مالی‌جاری(۹۸-۹۹) مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌ هادی در روستاهای استان اختصاص داده شد، گفت:متاسفانه از این میزان ۳۰درصد جذب شده است.

صدای جنوب:

غلامرضا امیدوار  اظهار کرد:  در سال مالی‌جاری(۹۸-۹۹) مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌ هادی در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد.

 وی با بیان اینکه از این میزان تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال معادل ۳۰درصد اعتبارات جذب شده است، گفت: این اعتبارات از محل بودجه‌های نفت، استانی، ماده ۱۸۰ و سایر منابع مالی تأمین شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این میزان اعتبار در قالب ۲۷۹ طرح هادی اختصاص داده شده بود که از این میزان  به ۱۴۹ طرح‌هادی در روستاها تامین اعتبار نشد.

امیدوار عنوان کرد:  این میزان اعتبار برای اجرای  طرح های بهسازی معابر روستایی، بازگشایی،برداشت موانع، زیرسازی،آسفالت، جدول گذاری، سنگ فرش، میدان سازی، فضای سبز، احداث پارک، پیاده روسازی و ساخت کانال هدایت سیلاب  اختصاص داده شد.

 وی ابراز کرد: هم اکنون اجرای طرح هادی  در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت فیزیکی ۱۰الی ۹۰درصد برخوردار هستند که نسبت به  میانگین کشوری اجرای طرح‌های هادی در روستا‌های کشور کمتر از ۵۰ درصد است.

طرح تاکنون در۴۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار این استان اجرا شده است.

 امیدوار با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد دارای یک هزار و ۶۷۲ روستا است، اذعان کرد: هم اکنون  اجرای طرح هادی در ۸۰۱ روستای کهگلویه وبویراحمد طرح مطالعاتی اجرای طرح هادی آنها تهیه شده است که تا کنون در ۷۲۲ روستای بالای ۲۰ خانوار این طرح مطالعه  و در دست اجرا قرار گرفته است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت