پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1399 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 78432

آمادگی همه مدیران کل برای همکاری با سپاه فتح استان در جهت توسعه بیشتر روستاها/۱۰۰ پروژه سپاه در ۵ دهستان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری می رسد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همدلی میان مسوولان و مجموعه سپاه اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم سال جاری، سال رونق توسعه روستاها باشد.

صدای جنوب:

نشست محرومیت‌زدایی با محوریت سپاه فتح استان و به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. سردار حمید خرمدل با اشاره به اینکه در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در سطح استان صورت می‌گیرد، گفت: در مجموعه سپاه دو بخش در حوزه محرومیت‌زدایی در حال فعالیت هستند قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعلام همکاری همه مدیران کل در این جلسه با سپاه فتح گفت: با اعلام همکاری همه دستگاه‌ها در آینده نزدیک شاهد توسعه بیشتر روستاها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: تا سال ۹۸  ۵ دهستان استانتحت پوشش قرارگاه پیشرفت و آبادانی بود که در سال جاری هم ۹ دهستان دیگر اضافه شد که تا پایان شهریور ۱۰۰ پروژه در این روستاها و دهستان‌‌ها افتتاح خواهیم کرد که عمده این پروژه‌ها بیشتر در حوزه آبرسانی بوده و تلاش ما تامین آب شرب و کشاورزی مردم است.

مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دیگر پروژه‌ها خانه عالم، مسجد، حوزه درمان است که در این ۵ دهستان تا پایان شهریور ۱۰۰ پروژه افتتاح می‌شود و در ۹ دهستان دیگر میلیاردها بودجه اختصاص داده می‌شود.

سردار خرمدل ادامه داد: در بحث قرارگاه سازندگی پیرو سفر سردار سلامی به استان اعتبارات و بودجه خوبی در این خصوص در نظر گرفته شد و ۳ هزار انشعاب گازرسانی داریم که به عزیزان کمیته امداد و بهزیستی خدمات ارائه خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در روستاها ومناطق محروم دو هزار چشمه سرویس بهداشتی خواهیم ساخت و یک هزار و ۵۰۰ جهیزیه به نیازمندان تقدیم می‌کنیم، ضمن اینکه پروژه‌هایی که در بحث ساخت منازل کمیته امداد است تا پایان شهریور به اتمام خواهند رسید.

سردار خرمدل عنوان کرد: اعتبارات حوزه آبرسانی و اشتغال در این دهستان‌ها ۱۰ میلیارد تومان است که برنامه‌ریزی کردیم با مشارکت دستگاه‌ها به نتیجه برسانیم.دو هزار میلیارد تومان بودجه برای مناطق محروم در نظر گرفته شده که تلاش می‌کنیم رقم خوبی از این اعتبار به استان اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: مجموعه سپاه در ۵ استان از جمله کهگیلویه و بویراحمد نگاه ویژه‌ای به حوزه اشتغال داشته و برنامه‌ریزی‌هایی هم صورت گرفته که ما در این قرارگاه با هماهنگی با استاندار و مدیران کل به صورت مشارکتی این پروژه‌ها را احداث می‌کنیم، یعنی در هر حوزه‌ای که سپاه کار انجام می‌دهد و اعتبار اختصاص داده در آن حوزه هم مدیرکل مرتبط مبلغی اختصاص دهد تا با سرعت و کیفیت و حداقل امکانات بهترین بهره‌وری را ببریم.

سردار خرمدل تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنم با همدلی که به وجود آمده امسال، سال رونق توسعه در مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت