پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 خرداد 1399 ساعت 13:03:: شناسه خبر: 78846

۲۵هکتار از مراتع و درختان منطقه بیشه ای و آتشگاه طمعه حریق شدند/عملیات اطفای حریق ادامه دارد+تصاویر

فرماندار شهرستان لنده گفت: بیش از ۲۵هکتار از مراتع و درختان دو روستای بیشه ای و اتشگاه در بخش مرکزی لنده طعمه حریق شدند.

صدای جنوب

سید خدادوست موسوی با اشاره به آتش سوزی ظهر روز یکشنبه گفت: از ساعت ۱۵روز یکشنبه آتش سوزی از منطقه بیشه ای شروع و در همان ساعات اولیه نیروهای مردمی و بسیجیان و ادارات با حضور در منطقه اقدام به اطفای حریق کردند که به علت گستردگی حجم آتش و وزش باد شدید دامنه این آتش سوزی ها به سمت کوه آتشگاه  حرکت کرد.

 

وی افزود: از بعد ظهر روز یک شنبه نیروهای مردمی، منابع طبیعی،بسیجیان،سپاهیان ، هلال احمر و انجمن جوانان و انجمن کوه نوردان شهرستان کهگیلویه به یاری نیروهای گرفتار در مبارزه با آتش سوزی آمدند که به علت حجم و گستردگی آتش سوزی به چندین گروه مختلف تقسیم شدند.

 

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد:هم اکنون نیز آتش سوزی کنترل شده است ولی ۱۰۰درصد اطفای کامل نشده است و باتوجه به وزش باید شدید احتمال شعله ورشدن آن ممکن است.

 

وی تاکیدکرد: باتوجه به تشکیل جلسه مدیریت بحران در محل وقوع اتش سوزی نیروهای جدید بسیجی بنا به تاکید فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج لنده در مسجد روستای آتشگاه مستقر هستند و جایگزین نیروهای می شوند که از بعد ظهر در حالی اطفای حریق هستند.

 

موسوی گفت: براساس پیش بینی های اولیه صورت گرفته میزان خسارت صورت گرفته در این آتش سوزی امروز شهرستان لنده بیش از ۲۵هکتار بوده است.

 

فرماندار شهرستان لنده از تلاش و همکاری همه ادارات به خصوص سپاه و بسیج و سایر نیروهای امدادی و مردمی که هم اکنون نیز در صحنه می باشند قدردانی کرد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت