پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1399 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 79102

بازدید مسئولان کشوری و استانی از ۲پروژه مهم شهرستان کهگیلویه

علیرضا اتابک گفت :در این بازدید با توجه به اهمیت موضوع تکمیل پروژه های نیمه تمام برای دولت، تاکید فراوان برای بهره برداری از این پروژه های مهم شد.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه از بازدید امروز دکتر چغتایی رئیس پایش و نظارت سازمان برنامه و بودجه کشور (مشاور رئیس برنامه بودجه کشور) ؛ مهندس فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از پروژه های مهم پاتاوه_دهدشت و آبرسانی از سد کوثر به دهدشت خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، علیرضا اتابک گفت :در این بازدید با توجه به اهمیت موضوع تکمیل پروژه های نیمه تمام برای دولت، تاکید فراوان برای بهره برداری از این پروژه های مهم شد.

وی افزود : با توجه به پیش بینی ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل پروژه پاتاوه دهدشت تا پایان سال، ۶۰ میلیارد تخصیص در این مرحله داده شد که مقرر شد با پیشرفت کار تخصیص های مورد نیاز به پروژه تزریق شود تا ان شاالله تا پایان سال این پروژه مورد بهره برداری قرار بگیرد.

اتابک تاکید کرد: برای پروژه آبرسانی نیز قرار شد با پیگیری های لازم ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تزریق شود که با توجه به اعتبار ۱۱۰ میلیاردی برای تکمیل قطعه اول، این پروژه نیز تا پایان سال فاز اول تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت