پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1399 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 79136

آخرین وضعیت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/بویراحمد در وضعیت هشدار

پرویز یزدان پناه گفت:در روزهای اخیر افزایش مبتلایان از ۷درصد به ۱۵درصد افزایش یافته است.و اگر در بویر احمد روند ابتلا به کرونابه همین منوال ادامه پیدا کند در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد،استفده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از مهمترین توصیه های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.

صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: ٣١ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیست و نهمین روز از خرداد ۹۹ در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.
به گزارش عصر کهگیلویه و نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه با بیان اینکه ۳ بیمار نیز در بخش های آی سی یو بیمارستان معین کرونا بستری هستند، افزود: تعداد بهبود یافتگان کامل بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون۷۸۲ بیمار گزارش شده است.
وی ابراز داشت: تاکنون ۱۳هزار و۹۰۰ ‪ تست از بیماران گرفته شده که متاسفانه طی دو هفته گذشته تعداد موارد مثبت به نسبت تست های گرفته شده از ۷ درصد به ۱۵ درصد افزایش یافته است .
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروز نیز جواب ٣٠٨ نمونه از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که تعداد موارد مثبت مانند روزهای گذشته روندی صعودی داشته است.
وی یادآور شد: شهرستان بویراحمد با توجه به روند افزایش مبتلایان و بستری های چند روز اخیر در مرز هشدار قرار دارد و اگر تا چند روز دیگر اوضاع بر همین منوال باشد این شهرستان در شرایط قرمز قرار می گیرد.
دکتر یزدانپناه گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، رعایت دستورالعمل های بهداشتی، عدم شرکت در تجمعات، عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری و شستن مکرر دست ها‌ از مهمترین توصیه های دانشگاه به مردم است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: امیدواریم مردم شریف استان ضمن عمل به توصیه های بهداشتی از مسافرت به استان هایی مانند خوزستان، بوشهر و هرمزگان که در وضعیت قرمز قرار دارند خودداری کرده و سلامت خود و جامعه را به خطر نیندازند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت