پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 تیر 1399 ساعت 12:04:: شناسه خبر: 79274

در جمع هادیان سیاسی مطرح شد:

نباید اسیر دام های سیاسی شویم /حرکت در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده در جمع هادیان سیاسی این شهرستان گفت: بدون شک هوشیاری و زیرکی ما در مباحث سیاسی باید به گونه ای باشد که اسیر دام های سیاسی نشویم چرا که دشمن به خوبی روی همین مسئله تاکید دارد

صدای جنوب

سرگرد اسفندیار مختاری در جمع هادیان سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده با اشاره به ترویج فرهنگ بسیجی و گفتمان روشنگری در جامعه گفت: امروز بسیج یک نهاد برخاسته از دل مردم است که همانند چشمه ای زلال در حال جوشش است.

 

وی افزود:  بدون شک هوشیاری و زیرکی ما در مباحث سیاسی باید به گونه ای باشد که اسیر دام های سیاسی نشویم چرا که دشمن به خوبی روی همین مسئله تاکید دارد و از این همین طریق است که ضربه می زند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده تصریح رکد: دفاع از اصول و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی یکی از مهمترین رسالت های همه مااست و روشنگری و تبیین اهداف عالیه انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه هادیان سیاسی است و این دفاع باید در فضای حقیقی و مجازی به درستی صورت پذیرد.

 

وی تاکیدکرد: اگر امروز در فضای مجازی مطلب و یا شبهه ای طرح می شود که باعث تشویش اذهان عمومی می شود باید در اسرع وقت و به درستی پاسخ این شبهه در فضای مجازی داده شود.

 

مختاری اظهارکرد:نقد سازنده می تواند باعث پیشرفت و اصلاح جامعه شود و تخریب باعث از بین رفتن اهداف و فرصت های است که می تواند بستر ساز چشم اندازها باشد که آگاهانه و ناآگاهانه با تخریب از بین خواهند رفت.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان و خرد جمعی می تواند گره گشای بیشتر مسائل و مشکلات شود که باید  این ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

 

وی گفت: رسیدن به تمدن نوین اسلامی و مشارکت در تحقق این امر یکی از مهمترین وظیفه همگانی ما است که باید به بهترین سبک ممکن در بین آحاد مختلف جامعه تبن و تشریح شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت