پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 تیر 1399 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 79421

در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده مطرح شد:

هشدار قاطع فرماندار لنده در خصوص نزدیک شدن به وضعیت قرمز

فرماندار شهرستان لنده در خصوص عادی شدن رفتار مردم در مواجه با بیماری کرونا وعدم توجه به پروتکل های بهداشتی گفت: این مساله باعث شد تا شاهد افزایش چندین برابری آمار مبتلایان باشیم که باتوجه به روند صعودی باید منتظر اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان بود.

صدای جنوب

سید خدادوست موسوی در جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده با ابراز نگرانی شدید از بی تفاوتی مردم در خصوص عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی آنان گفت: عادی شدن بیماری کرونا در بین مردم و عدم توجه به هشدارها و دستورالعمل های بهداشتی باعث افزایش وچندین برابری سیر صعودی بیماری کرونا در سطح کشور شده است.

 

وی افزود: همه ما تابع دستورات ستاد ملی کرونا هستیم و برابر دستورالعمل کارها را انجام خواهیم داد تمام ادارات موظف هستندتمام موارد بهداشتی را از امروز با نظارت شبکه بهداشت و درمان صورت خواهد پذیرفت.

 

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده نسبت به نصب بنر و هشدار های بهداشتی و هلال احمر در دو نوبت صبح و عصر نسبت به اعلام هشدار های بهداشتی در سطح شهر باید اقدام نمایند.

 

موسوی تاکیدکرد: شبکه بهداشت، امور صنفی. نیروی انتظامی باید حتما نسبت بازدید و بازرسی از سطح بازار در طول روز بازرسی و کسبه بازاری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند نسبت به پلمپ آن اقدام کنند.

 

وی در ادامه تاکیدکرد:برگزاری هرگونه جلسات و جشن ها و مراسمات مذهبی تا اعلام شرایط عادی با رعایت موازین بهداشتی ادامه و در صورت عدم اجرای پروتکل های بهداشتی حتما باید تعطیل شوند.

 

فرماندار شهرستان لنده گفت: شهروندان نسبت به کاهش تردد به شهرستان های همجوار حتما باید رعایت کنند و باید این مهم جدی گرفته شود چرا که آمار شهرستان های همجوار در استان خوزستان از مرز وضعیت قرمز هم گذشته است.

 

وی گفت: اطلاع رسانی برای مراسمات عزاداری از طریق بلند گو در سطح شهر از امروز ممنوع است و نیروی انتظامی نسبت به توقیف خودروی اعلام کنند باید اقدام کند.

 

موسوی تاکیدکرد: عروسی ها و مراسمات عزاداری ها منبع بزرگترین خطر مبتلا به بیماری کرونا است که متاسفانه خیلی رعایت نمی شود.

 

فرماندار گفت:عدم مشارکت مردم باعث افزایش آمار ها می شود وبدون شک در مسیر خط قرمز هستیم.

وی گفت:برای بحث مقابله با کرونا تدافعی کار کردن فایده ندارد و با به صورت تهاجمی کار کرد تا از افزایش آمار بیماری جلوگیری شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت