پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1399 ساعت 18:04:: شناسه خبر: 79536

با حضور معاون استاندار و مسئولان شهرستانی صورت گرفت:

نرم‌افزار اندروید «یاقوت خندق» ویژه سردار شهید جانمحمد کریمی رونمایی شد+ تصاویر

در سالروز عملیات غرور آفرین پد خندق نرم‌افزار اندروید«یاقوت خندق» با معرفی فرمانده شهید سردار جانحمد کریمی با حضور معاون عمرانی استاندارکهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی رونمایی شد.

صدای جنوب

امروز و به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین پدخندق در جزیره مجنون که یادآورحماسه ها و فداکاری های رزمندگان استان کهگیلویه وبویراحمد به طور ویژه فرمانده شهید سردار جانمحمد کریمی است که معاونت فضای مجازی بسیج ناحیه مقاومت لنده در راستای تولیدات دیجیتال خود امروز در مراسمی رونمایی از نرم افزار اندروید «یاقوت خندق» با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه، فرماندار شهرستان لنده،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده و تیم طراحی این نرم افزار رونمایی شد.

 

سرگرد اسفندیار مختاری در این آئین با اشاره به ظرفیت های قابل اتکای بسیج در حوزه های مختلف به خصوص فضای مجازی گفت: امروز تاکید مقام معظم رهبری بر روی مسئله فضای مجازی و قوت در این فضا است.

 

وی افزود: این نرم افزار به همت تیم ساخت نرم افزار معاونت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج لنده تهیه و تدوین شد که امروز با حضور مسئولان رونمایی شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: در این نرم افزار زندگی نامه و ابعاد شخصیتی و مستندات و تصاویر سردار شهید جانمحمد کریمی که امروز چهارم تیرماه سالروز شهادت وی است رونمایی شده است.

 

عزیز فیلی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه پد خندق ویژه سردار شهید جانمحمد کریمی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در قالب های مختلف می تواند در ترویج فرهنگ شهید و شهادت نقش مهمی ایفا کند.

 

وی افزود: سردار شهید جانمحمدکریمی از شهدای شاخص استان است که تلاش برای معرفی شخصیت های شاخص استان باید به بهترین سبک ممکن صورت گیرد.

 

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد از تلاش تیم نرم افزاری و معاونت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده در راستای ساخت این نرم افزار قدردانی کرد.

 

در ادامه این مراسم با حضور معاون استاندار و امام جمعه رونمایی از بنر نرم افزار یاقوت خندق صورت گرفت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت