پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1399 ساعت 14:04:: شناسه خبر: 81012

خطیب موقت یاسوج :

انتقاد خطیب موقت یاسوج از رواج نسبت های ناروا علیه مسئولان اجرایی استان/رفع این معضل نیازمند کارهای فرهنگی است

حجت الاسلام موسوی‌اعظم گفت: غیبت و پشت سر هم حرف زدن به ویژه علیه مسوولان اجرایی و حتی علمای دینی و روحانیون در استان ما بسیار رواج دارد و نسبت‌های ناروا به مسوولان داده می‌شود در حالی که بسیاری از این نسبت‌های ناروا درست نیست و بدون تحقیق برخی حرف‌ها گفته می‌شود.

صدای جنوب :

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: یکی از نهادهای انقلابی و حاکمیتی و اساسی و اثرذگذار در نظام جمهوری اسلامی همین نهاد شورای نگهبان است.

 

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان؛ کشور و استان افزود: عده‌ای جیره‌خوار علیه نظام جمهوری اسلامی پیوسته کارشکنی می‌کردند و چشم امید آن‌ها به آمریکا و اروپایی‌ها بود.

 

امام جمعه موقت یاسوج گفت: اما می‌بینیم که در همین قضیه کرونا آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مشکلات متعددی داشتند و بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمریکا جان خود را از دست دادند.

 

موسوی‌اعظم خاطرنشان کرد: این بیماری امتحان و آزمایشی بود که ضعف و فلاکت جهان غرب را نشان داد و باید جیره‌خواران داخلی از آن درس عبرت بگیرند.

 

وی گفت: غیبت و پشت سر هم حرف زدن به ویژه علیه مسوولان اجرایی و حتی علمای دینی و روحانیون در استان ما بسیار رواج دارد و نسبت‌های ناروا به مسوولان داده می‌شود در حالی که بسیاری از این نسبت‌های ناروا درست نیست و بدون تحقیق برخی حرف‌ها گفته می‌شود.

 

این خطیب جمعه یادآور شد: رفع این معضل نیاز به گذشت زمان و کارهای فرهنگی گسترده در استان دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت