پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 تیر 1399 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 81046

قطعی مکرر برق درکهگیلویه و بویراحمد داد استاندار را در آورد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از قطعی‌های مکرر برق انتقاد کرد و گفت: ۲۴ ساعت قبل از قطعی برق به اهالی و ساکنان منطقه اطلاع رسانی شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از قطعی‌های مکرر برق انتقاد کرد و گفت: ۲۴ ساعت قبل از قطعی برق به اهالی و ساکنان منطقه اطلاع رسانی شود.

 

به گزارش صدای جنوب، ، حسین کلانتری در نشست هم اندیشی مشکلات دستگاه‌های خدمت رسان کهگیلویه و بویراحمد به تلاش تمام دستگاهها برای ارائه خدمت صادقانه و رضایت مندی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: رضایت مندی مردم در همه جای استان از اولویت‌ها است.

 

وی با اشاره به فعالیت شرکت توزیع نیروی برق عنوان کرد: این شرکت یکی از فعال ترین دستگاه‌های خدمت رسان بوده و فعالیت این شرکت زمانی ایده آل و موفق خواهد بود که قطعی‌های برق به کمترین میزان برسد.

 

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین به قطعی برق اشاره کرد و افزود: اگر در برخی مواقع ضرورت ایجاد می‌کند که در منطقه‌ای قطعی داشته باشید از ۲۴ ساعت قبل به اطلاع ساکنان منطقه مورد نظر برسد.

 

کلانتری با اشاره به مشکلات در حوزه شهری و شهرداری‌های استان، ادامه داد: شهرداری‌ها باید ایجاد درآمد پایدار کنند و تمام دستگاه‌ها برای این مورد به شهرداری‌ها کمک کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: از محدود استان‌هایی هستیم که برای مشکلات مالی شهرداری‌ها از وزارتخانه اعتبار جذب می‌کنیم و در اعتبارات تخصیص داده شده برای سیل در سال گذشته تنها استانی بودیم که این اعتبار برگشت نخورد و اعتبار مذکور را به شهرداری‌ها اختصاص دادیم.

کلانتری تصریح کرد: شهرداری‌ها در بحث ایجاد منابع مالی و تامین و پرداخت هزینه‌ها و حقوق پرسنل تلاش کنند، متاسفانه شهرداری‌های استان در زمینه ایجاد درآمد پایدار دچار ضعف بوده و شوراهای شهر و شهردارها در ابتدا برنامه‌هایی برای ایجاد درآمد و تحول و توسعه شهرها ارائه می‌دهند و باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به اختلافات بین شورای شهر و شهرداری افزود: هر وقت همکاری بین شورا و شهرداری باشد بدون شک سبب رضایت مندی شهروندان می‌باشد و در صورت بروز اختلاف قطعا فرصت فعالیت گرفته خواهد شد و موجب عدم رضایت شهروندان می‌شود.

 

کلانتری درادامه نشست به مشکلات کمبود آب در استان اشاره کرد و افزود: در استانی که هشت درصد از منابع آبی کشور را دارد جای تعجب بوده که در شهرستان بویراحمد بیشتر تامین آب از چاه‌ها صورت می‌گیرد.

 

وی همچنین به اجرای پروژه سد تنگ سرخ اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود که این پروژه تا دوسال آینده اجرایی شود که در صورت اجرایی شدن منبع تامین آب ۵۰ ساله خواهد بود.

 

کلانتری به مشکلات مالی آبداران و کارگران در شرکت آبفای استان نیز گریزی زد و اظهار داشت که ابیاران نقش موثری در رساندن و تامین آب دارند و به دغدغه آنها باید توجه شود و اگر پیمانکاری در بحث کار و پرداخت حقوق کوتاهی می‌نماید باید برخورد شود چرا که کارگران بخش عمده تلاش برای ارائه خدمات را برعهده دارند.

 

وی در ادامه به اختصاص ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شرکت آبفای استان با نگاه پرداخت حقوق آبداران اشاره کرد و یادآور شد: ضروری است مشکلات در این بخش برطرف شود.تسنیم

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت