پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 تیر 1399 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 81216

برنامه های راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی چرام در جهت آموزش و تربیت آحاد جامعه به ویژه نسل جوان

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی طلب رئیس سازمان تبلیغات شهرستان چرام در این نشست اهمیت هر کاری را باید با ایفای نقش آن کار سنجید اظهار داشت و گفت؛ اهمیت تعلیم و تربیت و معلمی به اندازه‌ای است که تربیت یک فرد بر اساس آموزه های دینی مساوی است با حیات همه افراد جامعه و این نص صریح قرآن کریم است.

صدای جنوب :

در ادامه نشست های تعالی راهبران گام دوم تبلیغ نشستی در همین راستا با حضور فعالان تربیتی و قرآنی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چرام برگزار شد.

 

به گزارش صدای جنوب، ؛حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی طلب رئیس سازمان تبلیغات شهرستان چرام در این نشست اهمیت هر کاری را باید با ایفای نقش آن کار سنجید اظهار داشت و گفت؛ اهمیت تعلیم و تربیت و معلمی به اندازه‌ای است که تربیت یک فرد بر اساس آموزه های دینی مساوی است با حیات همه افراد جامعه و این نص صریح قرآن کریم است.

 

وی با اشاره به آیه ۳۲ سوره مائده (مَنْ أَحْیاها فَکَأَنَّما أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعاً) افزود؛ امام صاد(ع) در تفسیر این آیه می فرماید منظور از زنده کردن یک فرد هدایت و پرورش اوست ،اگر کسی جوانی را اصلاح کند و به درستی هدایت کند مثل اینکه است که همه ی دنیا را حیات بخشید، پس منظور از زنده کردن پرورش و هدایت کردن است.

حسینی طلب در ادامه افزود؛بر همین اساس بزرگان ما گفتند نقش معلم در جامعه نقش انبیاست و رسالت اصلی انبیا ساختن جامعه و تربیت آنها بود.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان چرام عنوان کرد؛معلمین وظیفه شناس و پرورش یافته در مکتب اهل بیت با تعصی و الگو گیری از پیامبران نقش آنها را ایفا می کنند.

 

وی گفت؛در جامعه امروز ما که صد ها تهدید متوجه نسل جوان و نوجوان ماست معلمین باید به رسالت تاریخی خود به خوبی عمل کنند و با جهاد علمی و تربیتی نگذارند سرمایه های آینده مملکت با تبلیغات مسموم بیگانگان تلف شوند.

حسینی طلب افزود؛سازمان تبلیغات اسلامی افتخار میکند که بگوید در کنار روحانیت ،معلمین متدین مبلغان دین هستند برهمین اساس دنبال تشکیل هسته قوی از روحانیون و معلمین هستیم تا با همفکری و هم افزیایی بتوانیم همت کنیم و به آموزش و تربیت آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بپردازند و آنها را از فتنه های آخرالزمان مصون و محفوظ بدارند.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت