پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1399 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 81710

جلسه شورای ترافیک با هدف بررسی مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان لنده برگزار شد.

جلسه شورای ترافیک شهرستان لنده  به ریاست سید خدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده باهدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی وحمل ونقل جاده ای وارائه راهکارهای لازم و اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صدای جنوب

موسوی در این جلسه داشتن شهری منظم حق شهروندان دانست و افزود: طرح های پیشنهادی در این شورا  باید در راستای رفع مشکلات و رفاه شهروندان بوده و ضمانت اجرایی داشته باشند و انتظار میرود مصوبات جلسه شورای ترافیک علمی و کارشناسی شده باشد تا مسائل و مشکلات شهرستان و علی الخصوص جاده های ارتباطی شهرستان مرتفع گردد .

موسوی عنوان کرد: دستگاههای متولی بویژه شهرداری ،  راهور  و پلیس راه می بایست با همکاری و هماهنگی و برگزاری نشست  های مشترک  با همکاری  سایر  دستگاهها اهتمام جدی در راستای حل مسائل ومشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

فرماندار لنده با بیان این که اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز بطور جد در دستور کار مسئولین امر به ویژه شورای ترافیک قرار بگیرد ،گفت: بایستی از همه ظرفیت های شهرستان در راستای آرام سازی، بهسازی و رفع مخاطرات نقاط حادثه خیر بخوبی استفاده شود.

سید خدادوست موسوی در این جلسه بیان نمود که اصل و مبنای شورای ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه ای شود.
موسوی عنوان کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری دارد.

وی بر نصب علائم راهنمائی و رانندگی در مسیرهای درون و برون شهری،خط کشی مسیرها،نصب چراغ چشمک زن،تسطیح و تعریض پیچهای خطرناک و حادثه خیز،استاندارد سازی سرعت کاهها،ساماندهی ترمینال شهری و….تاکید داشتند.

موسوی افزود:درجلسه شورای ترافیک مسایل مهم شهرستان مطرح میشود و در آن  تعدادی درخواست ها بررسی شده و که بسیار حائز اهمیت میباشد.
فرماندار لنده در پایان جلسه اظهار داشت: در مرحله اول باید نظریه کارشناسی در محل های نصب سرعت گاه اخذ و سپس با استانداردهای لازم سرعت گاه نصب شودو پذیرفته نیست، در هر محل و خیابان و جاده بدون نظریه کار شناسی نسبت به نصب سرعت گیر اقدام شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت