پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1399 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 82647

در آیین تجلیل از خبرنگاران: تشریح آخرین وضعیت جرائم در شهرستان گچساران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران،ضمن برشمردن و یادآوری رسالت مهم خبرنگاران در حوزه امنیت کشوری گفت:توسعه و بالندگی هر کشور در گروه ایجاد  امنیت است که این امر مهم بخش مهمی از رسالت کار  خبرنگاران است. 

صدای جنوب؛

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گچساران در آیین تجلیل از خبرنگاران،ضمن برشمردن و یادآوری رسالت مهم خبرنگاران در حوزه امنیت کشوری گفت:توسعه و بالندگی هر کشور در گروه ایجاد  امنیت است که این امر مهم بخش مهمی از رسالت کار  خبرنگاران است.
سرهنگ موسوی با بیان اینکه نیروی انتظامی خود را ملزم به پاسخ گویی سوالات خبرنگاران میداند افزود:خبرنگاران همواره دغدغه مردم را داشته و پیگیر هستند،مسیولین باید پاسخگو و از نقدهای منصفانه آن ها استقبال کنند.
وی از خبرنگاران خواست به فرهنگ سازی رفتار ترافیکی،تهدیدات فضای سایبری،شناسایی آسیب های اجتماعی موجود در جامعه کمک کنند.
سرهنگ موسوی از افزایش ۹۷درصدی کشف مواد مخدر در شهرستات گچساران خبر داد و اظهار داشت:در سال جاری با همکاری نیروی انتظامی مرکز استان ۴۷۶کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۴۶۶معتاد دستگیر ،و ۸باند مهم توزیع مواد متلاشی شدند.
وی همچنین از پاکسازی تمامی روستاهای شهرستان از مواد مخدر خبر داد و بیان نمود:در این راستا ۲۱قاچاقچی مهم مواد مخدر دستگیر که نسبت به مشابه سال قبل ۵درصد افزایش داشته.
موسوی با اشاره به کاهش کشف کالا قاچاق در شهرستان اظهار داشت: تعداد ۵۵میلیاردو ۹۵۴میلیون و ۸۴۲هزار ریال کالای قاچاق کشف شده و ۱۰۷خودرو در این راستا توقیف شده است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان عنوان کرد:در سال جاری ۵۷۵بار تلفن ۱۱۰توسط مردم زنگ خورده که افزایش ۶درصدی داشته و ۸۰درصد این تماس ها عملیاتی شده است .
موسوی از افزایش ده درصدی سرقت در شهرستان خبر داد و گفت:این امار نسبت به سال قبل ۱۰۹درصد افزایش کشف سرقت داشتیم و ۱۳۷سارق را دستگیر کردیم.
وی با بیان اینکه از سال ۹۵تاکنون شهرستان گچساران با کاهش امار نزاع دسته جمعی مواجه بوده افزود:با اگاهی خانواده و احساس مسیولیت انها به موضوع نزاع و برخورد مراجع قضایی ۱۴درصد کاهش نزاع دسته جمعی داشتیم.
موسوی حضور به موقع در محل نزاع،دستگیری عاملین اصلی نزاع و ارتباط خوب نیروی انتظامی با ریش سفیدان ان منطقه را از مهمترین عوامل کاهش نزاع دسته جمعی برشمرد.
وی همچنین از کاهش ۴۰درصدی تصادفات شهری و افزایش صد درصدی فوتی های شهری خبر داد و عنوان کرد:برای کاهش فوتی و هچنین تصادفات شهری باید فرهنگ سازی ترافیک در شهر ایجاد شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت