پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1395 ساعت 04:08:: شناسه خبر: 8337

آیا مسئولان اجرایی امامان جمعه را کنار گذاشته اند

امام جمعه لنده گفت: نباید اهداف حزبی و گروهی در خدمت به مردم مدنظر قرارگیرد بلکه باید کارهای برپایه عدالت تهیه و تنظیم گردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ایا مشورت با امامان جمعه ، قانون است یا اینکه یک نوع احترام و البته تضمینی محکم برای انتصاب یک مدیر ،موضوعی است که جدیدا در انتصابات پر رنگ شده است و به نظر می رسد بین سیاسیون و امامان جمعه ،شکافی در حال بوجود آمدن است.
به گزارش صدای جنوب،پس از اختلافات شدید پارسال میان مسئولان سیاسی شهرستان دنا و یکی از امامان جمعه ، برخی ناهماهنگی ها در مناطق مختلف استان ،در میان این دو گروه ،مشاهده می شود تا جایی که صحبت های انتقادی امامان جمعه در تریبون های نماز جمعه ، بلافاصله از طرف سیاسیون پاسخ داده می شود و همین موضوع هم باعث شده که امامان جمعه احساس کنند از طرف دولتی ها ، کنار گذاشته شده اند و دیگر به مشورت آن ها نیازی نیست.
سخنان امام جمعه لنده در مراسم تودیع ومعارفه فرمانداران این شهرستان، به بهترین صورت ،مشخص کننده بوجود آمدن چنین موضوعی است.
حجت الاسلام محمودی اصل در سخنانی که در آئین تودیع و معارفه فرماندار لنده برگزار شد از روند انتصابات در استان کهگیلویه وبویراحمد و عدم مشورت با ائمه جمعه در سراسر استان گلایه کرد.

امام جمعه لنده به نوع انتصابات هم معترض بود و گفت: عده ای شب و روز با زد و بندهای سیاسی به خاطر رسیدن به قدرت و اجرای برنامه های سیاسی خویش له له می زنند و التماس می کنند و به دنبال سهم خواهی هستند.

حجت الاسلام محمودی اصل گفت: اگر احیاناً چنین افرادی در منصب و قدرت قرارگیرند باید شاهد نارضایتی های پی درپی مردم از آن و مجموعه تحت مدیریت وی  باشیم.

امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مسئولان گفت: در جمهوری اسلامی نوع نگاه مردم به مسئولان خدمتگذاری برای مردم است و هرکس که بیشتر خدمت کند بیشتر مورد مقبول ملت است.
وی خاطرنشان کرد: نباید اهداف حزبی و گروهی در خدمت به مردم مدنظر قرارگیرد بلکه باید کارهای برپایه عدالت تهیه و تنظیم گردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت