پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 اردیبهشت 1403 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 145438

مدیران گزینش و امور اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

آیین تکریم و معارفه مدیر گزینش و مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

صدای جنوب:

آیین تکریم و معارفه مدیر گزینش و مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه مدیر گزینش سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور دکتر احمدی مدیرکل هسته گزینش وزارت جهاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، احمدی ضمن بیان تعریف گزینش و تاریخچه ای از آن گفت: فرمان مستقیم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل هیئت های گزینش نشان از اهمیت و حساسیت این هسته مهم دارد که نتیجه کار آن با انتخاب انسانهای سالم و انجام کارهای بی حاشیه در مجموعه سازمان نمود پیدا خواهد کرد.
مدیرکل هسته گزینش وزارت جهاد کشاورزی بر تعامل این مدیریت با رئیس سازمان تاکید کرد و اظهار داشت: گزینش فعالیتی فراسازمانی دارد و زیر نظر رئیس سازمان و با نظارت مستقیم وی عمل می کند.
وی افزود: چارچوبهای حرکت گزینش بر اساس قانون بوده و ضروری است آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و فرایندهای کاری آن در جلساتی برای مدیران و کارکنان شرح داده شود تا کارکنان در مسیر این چارچوبها حرکت نمایند.
سید علی معتمدی پور نیز دراین آیین کار کردن در مدیریت گزینش کهگیلویه و بویراحمد را سخت تر از سایر استانها توصیف کرد و گفت: این استان از نظر فرهنگی، بکر بوده و روابط انسانها در آن بر اساس مسائل اخلاقی و پیکره اجتماعی، عشایری و روستایی است که همین موضوع، شرایط کار و مدیریت را در آن سخت تر می کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز رضایت از عملکرد نیروهای فعال در گزینش سازمان اظهار داشت: رعایت مسائل قانونی و اداری در کنار مسائل عرفی و طایفه ای حاکم بر استان کاری حساس بوده که سازمان جهاد کشاورزی و به طور خاص هسته گزینش با وجود افراد توانمند و ظرفیت غنی منابع انسانی به خوبی از عهده آن برآمده است.
در ادامه مدیر اسبق گزینش سازمان جهاد کشاورزی استان نیز گزینش را کاری حساس و شبه قضایی عنوان کرد و افزود: در طول شش سال فعالیت و به همت همکاران توانمند و آموزش دیده در این مدیریت، تعداد ۱۶۰۰ پرونده اعم از جذب اولیه، انتقال و تبدیل وضعیت نیروی انسانی انجام و به ارتقا رتبه استان از متوسط به خیلی خوب منجر شد.
وی اعتماد، اهمیت، انجام تذکرات به موقع و تاکید بر اجرای درست امور بر مبنای قانون از سوی معتمدی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان را یکی از دلایل سربلندی خود در این سمت عنوان نمود.
حجت الاسلام اکبر ظهرابی که پیش از این در پستهای مدیرتی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باشت، نماینده ولی فقیه و حاکم شرع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت نموده با روایت جمله ای از معظم رهبر انقلاب اظهار داشت: گزینش مثل پل صراط است که از مو باریک تر و از شمشیر تیزتر بوده و از درگاه خداوند متعال میخواهم در این سمت بدون در نظر گرفتن منافع شخصی، قومه ای، قبیله ای عاقبت بخیر باشم.
در این آیین با حکم دکتر هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزرات جهاد کشاورزی، حجت الاسلام اکبر ظهرابی به عنوان سرپرست و عضو هسته گزینش سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد و از زحمات شش ساله علی پناهی تجلیل شد
همچنین پناهی نیز با حکمی از سوی محمد امیری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان به سمت مدیر امور اداری سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت