پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 شهریور 1399 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 83678

صبری به انتظار تکمیل پروژه نیمه کاره در روستای آبرزگه+تصاویر / جوابیه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده

پروژه ناقصی که از دی ماه ۱۳۹۸ با شن ، ریگ و سنگ به استقبال تفریحات و‌ دورهمی های دوستانه نوجوانان و جوانان این روستا رفته است و جز صبر و سردرگمی آن ها جایی برای پیگیری ندارند.

صدای جنوب 

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، طبق گزارش های مردمی جوانان روستای آبرزگه، زمین چمن مصنوعی این روستا تا اواسط سال ۱۳۹۸ پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و نوجوانان و جوانان روستا دلخوش افتتاح سریع آن در عید نوروز ۹۹ بوده اند تا مأمنی برای تفریح و نشاط آنان باشد و نیازی به مراجعه به شهر نداشته باشند.

اما متأسفانه این پروژه نیمه کاره مدت زیادی است که به حال خود رها شده و مردم روستا برای پیگیری تکمیل آن سردرگم روند کاری آن در ادارات مربوطه هستند.

پروژه ناقصی که از دی ماه ۱۳۹۸ با شن و ریگ و سنگ به استقبال تفریحات و‌ دورهمی های دوستانه نوجوانان و جوانان این روستا رفته است و جز صبر و سردرگمی آن ها جایی برای پیگیری ندارند.

بدون شک ایجاد بستر مناسب برای ورزش و تفریحات سالم در روستاهایی با این جمعیت جوان نقش بسزایی در افزایش سلامتی، کاهش آسیب های اجتماعی و رشد همه جانبه این قشر ایفا می کند.

اینک که با شیوع کرونا اجتماعات تعطیل گشته فرصت مناسبی برای تکمیل این پروژه نیمه کاره است، البته اگر متولی اصلی کار شناسایی و پیگیر این پروژه گردد.

جوابیه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده 

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان لنده ضمن ایام تسلیت بمناسبت ماه محرم در خصوص اظهارات اهالی روستای آبرزگه عنوان کرد: اعتبار زمین چمن روستای آبرزگه از ارزش افزوده بوده که در سال ۹۸ تخصیص داده نشد .

محمود فاضلی افزود: در اعتبارات سال ۹۹ مبلغ ۳۰۰میلیون به این زمین اختصاص دادیم که در صورت تخصیص اعتبار این پروژه امسال افتتاح میشه .

وی در پایان گفت: پیمانکار نصف مبلغ چمن رو پرداخت کرد و انشاالله تا پایان امسال شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت