پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 مهر 1399 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 86022

مراسم معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه برگزار شد

مراسم معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با حضور سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان. روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و سرهنگ اقبالی رئیس پلیس راهور مرکز استان و دیگر مسئولان انتظامی در دفتر فرماندهی انتظامی کهگیلویه برگزار شد. 

صدای جنوب :

طی مراسمی با حضور سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان مراسم معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه برگزارشد

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مراسم معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با حضور سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان. روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و سرهنگ اقبالی رئیس پلیس راهور مرکز استان و دیگر مسئولان انتظامی در دفتر فرماندهی انتظامی کهگیلویه برگزار شد.

در ادامه این مراسم سرهنگ دیماز بیان داشت: زبان صحبت با مردم زبان احترام و پلیس راهور بیشترین ارتباط را با مردم دارد اما اگر تخلفی ببیند طبق قانون برخورد می کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: هرگز توصیه ما این نیست که از تخلفات به خصوص تخلفات حادثه‌ساز چشم‌پوشی کنیم بلکه حتماً باید بر اساس قانون و اختیارات برخورد شود؛ چراکه حفظ جان افراد برای ما مهم است ؛ البته اعمال قانون باید همراه با ادب و احترام باشد.

سرهنگ دیماز به تعامل پلیس با کلیه سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول اشاره کرد و گفت: پلیس به تنهایی نمی‌تواند تصادفات را مدیریت کرده و کشته ها را کاهش دهد و بدون تردید مشارکت و همکاری سایر سازمانها و ارگانها علاوه بر ایجاد تعامل و ارتباط تنگاتنگ با پلیس در نهادینه شدن فرهنگ صحیح رانندگی در میان مردم نیز نقش مهمی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان با اشاره به اینکه مشارکت جامعه در رسیدن به اهداف ناجا امری ضروری است اذعان داشت: مشارکت خود مردم نیز در بالا بردن فرهنگ ترافیک در جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.

بر پایه این گزارش در پایان مراسم ضمن یادبود و قرائت فاتحه به روح پاک رئیس پلیس راهور سابق مرحوم سرگرد مهرداد خادم اصل از خدمات ایشان تجلیل و سرگرد سید مسعود جهان بین طی حکمی از طرف فرمانده انتظامی استان به سمت رئیس جدید پلیس راهور فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه معرفی شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت