پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 آبان 1399 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 88389

آتش‌نشانان در خط مقدم خدمت به مردم قرار دارند

شهردار دهدشت به همراه جمعی از مدیران این نهاد از واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این شهربازدید و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت.

صدای جنوب :

احسان تابش نژاد در این دیدار، جایگاه آتش‌نشانی و آتش‌نشانان را در شهرداری، جایگاهی والا و ویژه توصیف کرد و گفت: شما به عنوان یکی از نشانه‌های ایثار و فداکاری در جامعه مطرحید چرا که از جنس افرادی هستید که از زندگی خود برای همنوعان  گذشت می‌کنند.

 

شهردار دهدشت گفت: همین تلاش برای خدمتگزاری از چشم مردم پنهان نمی‌ماند و ایثار شما برای مردم قابل درک است.

 

وی بیان کرد: آنچه در ذهن شما می‌آید قبل از هر چیز حفظ زندگی، ایمنی و سلامت شهروندان است و آنچه در ذهن ما نقش می‌بندد، تقدیر و تشکر از تلاشهای شماست.

 

احسان تابش نژاد تصریح کرد: به وضوح می‌بینیم که در حوادث و خطرات، آنجایی که مردم نیازمند کمک هستند، آتش‌نشانان در خط مقدم قرار دارند، در حالی که بقیه نهادهای ناجی معمولا بعد از اتمام حادثه و خطر به صحنه وارد می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه مشکلات و سختی‌های آتش‌نشانی رصد می‌شود، افزود: تلاش می‌کنیم، امکانات، تجهیزات و شرایطی را برای شما فراهم کنیم که هم ایمنی شما برای انجام وظیفه تامین شود و هم دغدغه‌های شما کاهش یابد

مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی: شهرداری و شورای شهر حمایت عملی از آتش‌نشانی دارند

 

مدیر آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دهدشت نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی و تشکر از شهردار و مدیران ارشد همراه گفت: در این مدت هر گاه برای کار یا مسئله‌ای به شهردار محترم یا اعضای محترم شورا مراجعه کرده‌ایم، با حسن نظر آنها مواجه شده‌ایم.

پیروزی ادامه داد: همین حمایت عملی که شهرداری و شورای شهر از آتش‌نشانی داشته باعث شده آتش نشانان بتوانند با تمرکز بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت