پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آذر 1399 ساعت 13:09:: شناسه خبر: 89035

هیچ عذری از مدیران ادارات چرام در مواقع بحران پذیرفته نیست

معاون فرماندار گفت دولت تدبیر وامید خدمات چشمگیری بخصوص در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته داشته که لازم است مدیران شهرستان خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند.

صدای جنوب :

جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چرام به ریاست معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام وبا حضور بخشدار سرفاریاب ، بخشدار چرام و مسئولان شهرستان در محل فرمانداری چرام برگزار شد.

سرتیپ خادمی معاون برنامه ریزی وهماهنگی امورعمرانی فرماندار چرام گفت : مدیریت بحران شامل چهار مرحله است ؛ پیش بینی و پیشگیری ، آمادگی ، مقابله ، بازسازی و بازتوانی .

وی بیان کرد : کلیه دستگاه ها باید در مواقع بحران همکاری داشته باشند تمام مدیران در مقابل بحران مسئولیت دارند وبا توجه به اعلام هواشناسی در روزهای شنبه تا دوشنبه آمادگی کامل داشته باشند .

خادمی افزود : زمانی توانمندی های یک مدیر آشکار میشود که با حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببرد و این مدیر ، مدیر موفقی است.

معاون فرماندار چرام افزود : مدیران شهرستان در اتش سوزی های تابستان همکاری خوبی داشتند که با هماهنگی بخشداران ومنابع طبیعی به طریقی از آنها تقدیرخواهد شد ضمن اینکه طبق قانون اگر مدیری در مواقع بحران از کار شانه خالی کند فرماندار میتواند با مدیر مربوطه برخورد قانونی داشته باشد
خادمی افزود : ما در مقابل مردم و خون شهدا بدهکار هستیم ،هر مدیر در حوزه کاری خود باید همکاری لازم را داشته باشد و در جاهایی که نیاز باشد میتوان از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده شود فرمانداری آمادگی لازم جهت ثبت وصدور پروانه سازمانهای مردم نهاد در همه زمینه ها و بخصوص مدیریت بحران را دارد زیرا معتقدم هرجایی به جوانان اعتماد کردیم موفق شدیم

خادمی افزود دستگاههای خدمات رسان لیست کشیک خودرا به فرمانداری ارسال و کلیه دستگاهها دراین ایام با تمام امکانات و ماشین الات در آمادگی کامل حضور داشته باشندتا درصورت هرگونه حوادث غیرمترقبه اقدام لازم وفوری انجام شود
سرتیپ خادمی اظهارکرد : در زمان بحران هیج عذری جهت عدم همکاری ادارات پذیرفته نیست و هر مسئولیتی که به ادارات سپرده شده است باید اجرایی شود و اورژانس جاده ای در زمان بحران باید در آمادگی کامل باشد.

خادمی با بیان اینکه دونوع بحران داریم بحران طبیعی مثل سیل زلزله آتش سوزی و…. و بحرانهای غیر طبیعی ایشان افزود: در این جلسه مسائلی که باید در مواقع بحران مورد توجه قرار گیرد به مسئولان ادارات گفته شد و لازم است مدیران شهرستان مواردی که مربوط به بحران غیر طبیعی میباشد نیز توجه نمایند طبق قانون هر مدیرکلی که قصد سفربه شهرستان را دارد وظیفه مدیر دستگاه مربوطه است که با فرماندار شهرستان و بخشدار منطقه هماهنگی لازم را داشته باشد ودرخصوص حضورمدیران کل درشهرستان باید مدیران شهرستانی تلاش بیشتری داشته باشند تابتوان از ظرفیت حضور مدیران کل بیشتر استفاده شود
معاون فرماندار گفت دولت تدبیر وامید خدمات چشمگیری بخصوص در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته داشته که لازم است مدیران شهرستان خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانند تاکید میشود هرمدیری در حوزه کاری خودش خدمات دولت تدبیر وامید را اطلاع رسانی نماید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت