پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 آذر 1399 ساعت 18:09:: شناسه خبر: 89844

فرماندار لنده خبر داد:

حضور تیم های مطالعات و اکتشاف بوکسیت ایمیدرو در آینده بسیار نزدیک در شهرستان لنده

فرماندار شهرستان لنده ازحضور تیم های مطالعات و اکتشاف بوکسیت ایمیدرو در آینده بسیار نزدیک به شهرستان و بررسی دقیق ظرفیت معدنی لنده خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش صدای جنوب شهرستان لنده، خدادوست موسوی با اشاره به ظرفیت های معدنی شهرستان لنده گفت؛ در ادامه پیگیری پروانه اکتشاف معدن کوه سیاه و سفید لنده سازمان ایمیدرو بزودی طرح مطالعاتی این معدن را شروع خواهد کرد.

وی در ادامه به مناطق مورد اکتشافی اشاره کرد و گفت:؛ طرح مطالعاتی بوکسیت در ۱۷۸ کیلومتر مربع از مناطق کوه سیاه و سفید را شامل می شود.

فرماندارشهرستان  لنده به رایزنی ها و مذاکره وزارت صمت با بنیاد مستضعفان نیز اشاره و گفت در صورت رضایت بخش بودن طرح مطالعاتی، توسط بنیاد عملیات اجرایی (اکتشاف، احداث کارخانه و فرآوری ها) آغاز میشود.

وی یادآور شد؛ تدوین برنامه‌‌ جامع برای شناسایی و استخراج معادن در شهرستان لنده در یک سال گذشته در دستور کار جدی قرار گرفت و دنبال این هستیم با همکاری صنعت معدن و تجارت و بنیاد مستضعقان توسعه شهرستان سرعت گیرد.

فرماندار لنده با اشاره به وجود دیگر معادن در سطح شهرستان لنده خاطرنشان کرد؛ معادن بسیاری از جمله گچ، آهک، بوکسیت، گوگرد و فسفات در این شهرستان وجود دارد که اداره صنعت و معدن پیگیر شناسایی و استخراج آنهاست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت