پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1399 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 90469

تجلیل مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ از مقام پرستار

مسئول دفترارتباطات مردمی نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به همراه هیئتی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، سرپرست و مسئولین اجرایی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با اهدا گل از پرستاران این مرکز تجلیل و تقدیر کرد.

صدای جنوب :

مسئول دفتر ارتباطات نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت با اهدا شاخه گل از پرستاران این مرکز درمانی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ مسئول دفترارتباطات مردمی نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی به همراه هیئتی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه، سرپرست و مسئولین اجرایی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت با اهدا گل از پرستاران این مرکز تجلیل و تقدیر کرد.

سید ابراهیم موحد گفت: پرستاران شایسته احترام، تجلیل و ستایش از طرف مردم و همه مسئولین هستند و الحق این نامگذاری زیباست.

مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده کهگیلویه بزرگ افزود: مدافعین سلامت هم در دوران دفاع مقدس فداکاری را نمایان کردند و هم در جریان مبارزه با ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند.

وی در پایان اذعان کرد: صمیمانه خدمات و زحمات شبانه روزی پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت را ارج می نهیم و از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت برای همه کادر درمان مسئلت می نمایم.

دکتر ابراهیم یاری نسب سرپرستی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در این بازدید ضمن عرض خیر مقدم خدمت مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ و هیئت همراه،گزارشی از عملکرد مجموعه بیمارستان ارائه و گفت: از تلاش‌های متعهدانه و حمایت‌های مادی و معنوی حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شریف کهگیلویه، چرام،لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی که از طریق تامین اقلام و تجهیزات پزشکی و حفاظتی لازم و چه از طریق حمایت های مالی مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت را مساعدت و یاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

در پایان این بازدید سید ابراهیم موحد مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شریف کهگیلویه بزرگ به ۵۰ نفر از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و پرستاران شاغل در مراکز بهداشت و درمان کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی هدیه مالی اهدا کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت