پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 دی 1399 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 90704

برگزاری نشست شورای اداری کهگیلویه با موضوع بزرگداشت دهه بصیرت

نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با موضوع دهه بصیرت برگزار شد.

صدای جنوب :

علیرضا اتابک امروز در این نشست ظهار داشت:برنامه‌های بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برگزار خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه گفت: هر چه برای اشاعه فرهنگ و تکریم سردار سلیمانی کار شود کم است.

اتابک با بیان اینکه به عنوان مسؤول وظیفه داریم در اجرای برنامه‌ها شرایط حساس کرونایی را در نظر داشته باشیم، گفت: همه باید خود را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با این بیماری بدانیم و توجه داشته باشیم مرگ تنها برای همسایه نیست.

رئیس ستاد مقابله با کرونای کهگیلویه گفت: از حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه محترم که مقید به پروتکل‌های بهداشتی است و در راستای حفظ سلامت جامعه نماز جمعه و مسجد جامع را تعطیل کرده است قدردانی می‌کنم.

اتابک تصریح کرد: حرکت امام جمعه برای همه درس است که هر جا احساس کنیم مردم دچار آلام و ضرر می‌شوند سلامت را بر هر کاری ارجح بدانیم.

وی اضافه کرد: شرایط شهرستان خطرناک و خارج از کنترل بود همه به زحمت افتادند تلاش کردند تا اکنون از وضعیت فوق سیاه تنزل کرده و بهتر شده است.

***
حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب امروز در نشست شورای اداری شهرستان گفت: ۹ دی مناسبت مهم و تاریخی در تقویم نظام اسلامی و حماسه بزرگی است که ملت ایران در سال ۸۸ رقم زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: حضور ملت انقلابی در صحنه دسیسه و توطئه‌های دشمن را خنثی و بار دیگر نظام اسلامی را بیمه کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام با بیان اینکه ۹ دی به عنوان یوم‌الله در تاریخ نظام به ثبت رسید و هر ساله گرامی داشته می‌شود، افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی این مراسم به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

حسینی‌طلب گفت: از فضای مجازی و رسانه‌ها جهت محتواسازی و بصیرت افزایی استفاده می‌شود.

***

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در نشست شورای اداری شهرستان اظهار داشت: سال ۸۸ برخی با تحلیل غلط و نداشتن بصیرت علیه نظام صف‌آرایی کردند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: در فتنه ۸۸ خواص رفوزه و بی‌بصیرت مهمترین نقش را ایفا کردند.

وی با بررسی ابعاد حادثه سال ۸۸ اضافه کرد: خواص جامعه در شرایطی که دیدند در کف خیابان شعار« انتخابات بهانه است» سر داده می‌شود و اصل نظام را نشانه گرفته بودند موضع‌گیری دو پهلو داشتند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: ۹ دی سال ۸۸ بار دیگر بصیرت ملت انقلابی نظام اسلامی را بیمه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: مهمترین شاخصه زندگی حضرت فاطمه(س) دفاع از ولایت و امامت بود.

وی گفت: بانوی دو عالم بعد از رحلت شهادت گونه رسول اکرم(ص) در مسائل اجتماعی و سیاسی جامعه با بصیرت عمل کرد و شهادتش در راه ولایت و امامت بود.

وحدانی‌فر با اشاره به یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، حماسه ۹ دی و دهه فاطمیه گفت: در برگزاری این مناسبت‌ها با رعایت شیوه‌نامه مقابله با کرونا اهتمام داشته باشیم.

***

سید حمزه محقق‌زاده امروز در نشست شورای اداری که با موضوع بزرگداشت دهه بصیرت برگزار شده بود با اشاره به در پیش بودن یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی راه خود را با بصیرت انتخاب کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در وصف خصوصیات شهید سلیمانی تصریح کرد: آن بزرگوار والامقام تابع محض ولایت فقیه بود و همواره در صحنه‌های کمک به مردم از سیل‌زدگان تا زلزله‌زدگان پیشگام بود.

این مسؤول از برگزاری ۱۰۰ ویژه برنامه به مناسبت بزرگداشت دهه بصیرت در شهرستان خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: به مناسبت دهه بصیرت رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

وی، فضاسازی خودرویی، راه‌اندازی پویش‌های مجازی، اعزام گروه‌های جهادی بسیج جامعه کشاورزی به مناطق کمتر برخوردار، برپایی نمایشگاه، مقاله‌نویسی در مدارس، سرود خیابانی و دلنوشته در وصف سردار سلیمانی را از جمله برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج در دهه بصیرت اعلام کرد.

این مسؤول گفت: دیدار با خانواده شهدا و برگزاری میز خدمت اداری در مصلای نماز جمعه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت