پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1399 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 90895

حماسه ۹دی روز بصیرت ملت انقلابی ایران است

فعال فرهنگی رسانه ای استان در یادداشتی به یوم الله نهم دی پرداخت.

صدای جنوب :

سید حسین رازیان نوشت:

همیشه و در همه صحنه های جمهوری انقلاب اسلامی ایران جوانان مقتدر این مرز بوم تاثیر گذار بودند و نباید براحتی در کنار حوادث تلخ سال ۸۸ بگذریم.
فراموش نکنیم عده‌ای کور دل کینه توز و فرصت طلب با بی ادبی، با برپایی تظاهرات کور کورانه مخل نظم امنیت شدند اما با هوش و درایت امام امت و حضور پر شور مردم مواجه شده اند و مشت محکمی به دهان استکبار زده شد.
براستی که نهم دی، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است. روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکنی های عده ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.
روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود .
در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهرهای دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید.
روز نهم دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می شناسند و هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.
روز نهم دی روزی است که مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم می کنند و نه دست از راهبر واقعی که همانا ولایت فقیه است، دست می کشند.
روز نهم دی روزی است که مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و پایبند هستند.
نهم دی ماه یک هزار و سی صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود اما از طرفی دانشجویی که خود بیدار بوده و هم دیگران را بیدار کند، با توجه به این تعریف وظایف مختلفی بر عهده‌ی وی قرار می‌گیرد.
استقلال ، آزاداندیشی ، عدالت‌خواهی ، رسیدن به جامعه و تمدن اسلامی و رسیدن به مرزهای علم را از آرمان‌های دانشجویان عدالت‌خواهی دارای اصول خاصی است ، معتقدم در عدالت خواهی باید معنویت و عقلانیت وجود داشته باشد و همواره با در نظر گرفتن اصول به سمت آرمان‌های امام رهبری شهیدان پیش برویم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت