پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1399 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 91073

فراخوان مزایده اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان

اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در نظر دارد تعدادی اماکن ورزشی را از طریق مزایده عمومی و با درج آگهی در روزنامه به بخش غیردولتی به صورت اجاره و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

فراخوان مزایده اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان

🔹اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان در نظر دارد تعدادی اماکن ورزشی را از طریق مزایده عمومی و با درج آگهی در روزنامه به بخش غیردولتی به صورت اجاره و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

🔹 لذا از کلیه متقاضیان واجد صلاحیت دعوت می گردد در مهلت مقرر نسبت به تکمیل و تهیه مستندات لازم و بارگذاری آنها در سامانه ستاد اقدام و اصل تضمین شرکت درمزایده را به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تحویل نمایند.

۱- کلیه متقاضیان لازم است از تاریخ ۹۹٫۱۰٫۱ با مراجعه به سامانه ستاد نسبت به دریافت اسناد فراخوان اقدام نمایند.

۲- مهلت بازدید از پروژه هر یک از متقاضیان می توانند در تاریخ ۹۹٫۱۰٫۲ الی ۹۹٫۱۰٫۶ با مراجعه به محل مورد نظر خود از وضعیت مکان ورزشی مطلع گردد.

۳- مهلت تکمیل و ارائه اسنتاد فراخوان متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت سامانه ستاد و مطالعه اسناد موجود در مزایده اماکن ورزشی مربوط به استان خوزستان حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۹۹٫۱۰٫۱۵ نسبت به ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز در بستر سامانه ستاد و ارسال مدارک مربوطه (پاکت مزایده) به اداره کل ورزش و جوانان اقدام نمایند.

۴- موعد بازگشایی اسناد فراخوان از تاریخ ۹۹٫۱۰٫۲۰ لغایت ۹۹٫۱۰٫۲۷ از ساعت ۸ صبح کلیه پاکات متقاضیان در محل سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان بازگشایی خواهد شد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت