پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 دی 1399 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 91514

تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در گروه مرگ/پیروزی شاگردان پارسایی در اولین بازی از دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان کشور

سرمربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت پس از پیروزی تیمش مقابل تیم‌ هندبال پرواز هوانیروز اظهار کرد: شاهد برگزاری یک بازی خوب بودیم و انتظاراتی که از بازیکنانم داشتم در زمین بازی پیاده کردند. در دور پایانی مسابقات قرار داریم و شرایط برای تیم‌ها خاص است و همه تیم‌ها به دنبال صعود هستند و این موضوع روی کیفیت بازی‌ها تاثیر دارد.

صدای جنوب:

سرمربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت گفت: گروه ما در این مسابقات گروه مرگ لقب دارد و همه تیم‌ها تا روز آخر شانس صعود دارند و این موضوع مسابقات را جذاب می‌کند.

مجید پارسایی، سرمربی تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت پس از پیروزی تیمش مقابل تیم‌ هندبال پرواز هوانیروز اظهار کرد: شاهد برگزاری یک بازی خوب بودیم و انتظاراتی که از بازیکنانم داشتم در زمین بازی پیاده کردند. در دور پایانی مسابقات قرار داریم و شرایط برای تیم‌ها خاص است و همه تیم‌ها به دنبال صعود هستند و این موضوع روی کیفیت بازی‌ها تاثیر دارد.

او ادامه داد: امیدواریم داوری، نظارت بر بازی‌ها و مسابقات به گونه‌ای باشد که حقی از تیمی ضایع نشود و تیم‌هایی که شایسته صعود هستند راهی مرحله بعد شوند. گروه ما در این مسابقات گروه مرگ لقب دارد و همه تیم‌ها تا روز آخر شانس صعود دارند و این موضوع مسابقات را جذاب می‌کند. امیدواریم حق به حقدار برسد.

سروش عرشی، سرمربی تیم‌ هندبال پرواز هوانیروز نیز پس از شکست تیمش در این دیدار گفت: بازی تقریبا متعادلی را شاهد بودیم. فشار زیادی روی تیم ما بود و ۸-۹ بازیکن بیشتر نداشتیم و به دلیل برخی مسائل نمی‌توانیم با ۴ بازیکن اصلی خود را داشته باشیم. بقیه بازیکنان ما کم سن و سال هستند و سه نفر از آنها از نوجوانان و بقیه همه جوان هستند و تنها یک بازیکن از بزرگسالان داریم.

او اضافه کرد: بازی تیم ما نسبت به دور رفت بسیار بهتر بود و تشکر می‌کنم که این فرصت فراهم شد و  توانستم‌ با خیال راحت با بازیکنانم تمرین کنم.  به تیم فرازبام هم تبریک می‌گویم. تیم خوبی بسته شده و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرند.

برپایه گزارش صدای جنوب،تیم فراز بام خائیز دهدشت در نخستین بازی از دور برگشت سی وسومین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان با نتیجه ۲۸ بر ۱۸به برتری رسید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت